Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg møtt en mann jeg ikke trodde kom i en utgave (du vet, sjelden en finner alle de kvalitetene i en og samme mann). Etter år med egosentriske, oppblåste, uintelligente og narsisistiske menn har det dukket opp en ekte mann.

Han er alt jeg søker (og enda litt mer): Harmonisk, åpen, ærlig, snill, lojal, trygg, har egne meninger han står for, kjekk og ufattelig flott, oppmerksom og ikke redd for å fortelle hva han føler. :danse:

Og jeg blomstrer som aldri før.

:hjerter::hjerte::biggrin::hjerte::hjerte:

Ville dele dette med dere, for jeg har for kort tid siden, vært involvert med den type drittsekk som ser ut til å gå igjen i forumet. Jeg droppet ham, måtte tåle min egen tvil, fysisk sug etter ham og utskjellig fra ham. Men hvorfor velge helvete når himmelen er like rundt hjørnet?

Varme tanker til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre, glad på dine vegne!

Men husk også da dere, at det ikke er sånn at alle disse mennene nødvendigvis er "drittsekker". Hvem vi er, eller velger å vise frem, påvirkes av mye. For eksempel hvem man er sammen med! I et forhold som ikke fungerer, så er vi kanskje ikke så supre vi heller? Og så handler det om erfaring. Tipper mange av oss kan snu oss tilbake og peke på forhold hvor ikke vi var særlig alright heller? Eller vi vet ikke at vi ikke var det fordi vi var kjipe på ting som ikke var viktige for oss, men det var det kanskje for den andre?

Litt selvransakelse er tross alt lov:-)

Ellers lykke til med lykken!

Skrevet

Godt å høre at det er andre som også har det sånn ;)

Jeg har også funnet meg en kar som er rett og slett perfekt i mine øyer og vi har vært sammen i 3 år :)

Skrevet
Godt å høre, glad på dine vegne!

Men husk også da dere, at det ikke er sånn at alle disse mennene nødvendigvis er "drittsekker". Hvem vi er, eller velger å vise frem, påvirkes av mye. For eksempel hvem man er sammen med! I et forhold som ikke fungerer, så er vi kanskje ikke så supre vi heller? Og så handler det om erfaring. Tipper mange av oss kan snu oss tilbake og peke på forhold hvor ikke vi var særlig alright heller? Eller vi vet ikke at vi ikke var det fordi vi var kjipe på ting som ikke var viktige for oss, men det var det kanskje for den andre?

Litt selvransakelse er tross alt lov:-)

Ellers lykke til med lykken!

Hehe, så sant så sant. Jeg var ikke helt drømmen for noen år tilbake. Hjelpes, jeg har gjort mye jeg skulle endret på. Desverre var de to siste regelrette brødhuer: direkte utnyttelse, løgner og stygge hemmeligheter. Men nå har jeg nok lært, sier magefølelsen ligg unna så er det en grunn til det

Skrevet

Gratulerer :klem:

Det er utrolig godt når man endelig har funnet en man har det bra med, og med noen dårlige erfaringer bak seg er det jo ekstra lett å virkelig sette pris på det man nå har ;)

Lykke til videre og nyt forholdet

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Nå har jeg møtt en mann jeg ikke trodde kom i en utgave (du vet, sjelden en finner alle de kvalitetene i en og samme mann).

Det hørtes jo flott ut! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, er det for godt til å være sant er det vel det.....

Slik var også en av mine ekser. Perfekt i starten. Så var det plutselig slutt gitt. Hadde ALDRI trodd det om han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...