Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Er så irritert på deg akkurat nå!! Du er gift også holder du på sånn som du gjør! Jeg burde visst MYE bedre enn å få følelser for deg, og jeg burde ihvertfall visst bedre enn å gi deg det du var ute etter, for det var visst alt du ville ha. Du har bare utnytta meg, og jeg var dum og trodde du følte det samme for meg som jeg gjør for deg. .....og måten du behandler kona di på!!!!!!!!!!!!! Fy f***!!!! DRITTSEKK!!! Vet jeg har en del av skylda, som ga etter for sjarmen din, men det er DU som er gift, det er DU som har gitt et annet menneske et løfte. SKJERP DEG!!!! Du får ikke noe mer her ihvertfall!!!!!!!!!!!!!!
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg føler denne hører hjemme i snikk-snakk eller noe. Er ikke så mye oppfordring til debatt at det gjør noe.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Er vel greit nok å vise folk her på forumet at noen elskerinner etterhvert tar til fornuft og skjønner at de bare har blitt holdt for narr! Applaus til deg! Men synd at kreket bare kan leve videre som ingenting har hendt, og konen (sikkert) ikke vet noenting!! Snart har han sikkert en ny elskerinne også. Dette har vært diskutert opp og ned her flere ganger, så det er nok mange meninger om dette, men jeg ville nok gitt konen ett lite hint. Om enn anonymt, så er det bedre enn ingenting.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Er så irritert på deg akkurat nå!! Du er gift også holder du på sånn som du gjør! Jeg burde visst MYE bedre enn å få følelser for deg, og jeg burde ihvertfall visst bedre enn å gi deg det du var ute etter, for det var visst alt du ville ha. Du har bare utnytta meg, og jeg var dum og trodde du følte det samme for meg som jeg gjør for deg. .....og måten du behandler kona di på!!!!!!!!!!!!! Fy f***!!!! DRITTSEKK!!! Vet jeg har en del av skylda, som ga etter for sjarmen din, men det er DU som er gift, det er DU som har gitt et annet menneske et løfte. SKJERP DEG!!!! Du får ikke noe mer her ihvertfall!!!!!!!!!!!!!! Hva?? Jeg har jo bare vært på trening
Ethereal Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Slutt å syte da. Herregud. Hvis du visste han var gift så har du vel ingenting du skal klage for nå. Som du selv sier, så burde du kanskje ikke gitt han akkurat det han var ute etter. Lurt å tenke over konsekvensene først, vettu * edit: skrivefeil Endret 15. juni 2009 av Ethereal
Troyamin Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Null medfølelse fra min side! Du visste mannen var gift. De aller fleste gifte menn ønsker ikke flytte fra konen. De ønsker noe uforpliktene med ei elskerinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå