Sandman Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 NRK og denne merkelige mannen skiller nå lag.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=68249 ...vil vi savne denne gærningen litt? Det er forøvrig feil at påhengsmotor på et griseslakt var siste stunt.... det siste var at han ga tre ungdommer intervall-klystèr på Quart'n, og hvor vinneren var den som holdt seg lengst... den første dreit på seg etter den tredje dosen, mens vinneren klarte 5 doser, med kun et nesten usynlig bremsespor i trusa. Er han en virkelig entertainer...? ...men noe misforstått?
Leo Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Kommer ikke til å savne ham! Synes det han holder på med er stort sett motbydelig og å forsøke å vekke avsky er ikke særlig nyskapende.
celiasse Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 Savne den frastøtende skapningen der???? Er`ru gæærn eller... Du blir nok alene om det....
Gjest lmari Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Synes mange av de stuntene hans blir litt for mye av det gode. Men må innrømme at Karate har fått meg til å le hver gang jeg har hørt på det... Så jeg kommer i hvert fall til å savne Karate!
Barbie Skrevet 28. juli 2003 #5 Skrevet 28. juli 2003 Jeg hadde sansen for ham til å begynne med,men nå er han bare patetisk! :x
MarianneE Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 Så jeg kommer i hvert fall til å savne Karate! Jeg også!
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juli 2003 #7 Skrevet 28. juli 2003 La meg tenke nøye igjennom saken før jeg uttaler meg.
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 Nei, jeg kommer ikke til å savne han. ( Overhodet )
ragnalina Skrevet 28. juli 2003 #9 Skrevet 28. juli 2003 Jeg tror jeg savner XL mer enn jeg kommer til å savne Karate. Hadde litt sansen for Karate jeg - de hadde de 'beste' forklaringene på mange fenomener - som hvordan solen unngår å gå tom. Drikke lake - kan jeg godt la vær å höre på.
nille-s Skrevet 28. juli 2003 #10 Skrevet 28. juli 2003 jeg syns han er kjempemorsom når han snakker, når han leker f.eks flue, når han blir "rusa" på en liter espresso osv... kommer til å savne han, men ikke de grisete tingene han gjør / spiser osv. men de tingene har jeg heller aldri likt
*nora* Skrevet 28. juli 2003 #13 Skrevet 28. juli 2003 Jeg hadde sansen for ham til å begynne med' date='men nå er han bare patetisk! :x[/quote'] Jeg er så enig, så enig med Barbie. Både jeg og min mann likte han før, men etter de siste tingene han har funnet på, td sette motor på død gris, blåse opp mus og rotter, sette klyster osv, har vi mistet helt sansen for han. Det er rett og slett patetisk og lite smakfullt det han holder på med.
VesleBråka Skrevet 28. juli 2003 #14 Skrevet 28. juli 2003 Han er morsom på radio når han begrenser seg til å prate, men jeg har ikke noe til overs når han går for ekkel eller makaber. Stuntene hans bør ikke gå lenger enn til å presentere forslag til halloween kostyme - svart teipbit over øyenbrynene heldekkende = Thomas Alsgaard hehe. Det er greit å mobbe Alsgaards monobryn, men ikke herje med døde dyr. Liker også Karate litt, spesielt de bitene der de og Trond Viggo sitter og diskuterer alskens fenomener en person kan lure på.
Cita Skrevet 28. juli 2003 #15 Skrevet 28. juli 2003 Jeg fikk pluttselig problemer med å si "Kristopher Schau"............. og "savne" i samme setning jeg :oops: Vil tro jeg liker hans programmer, like mye som "gele med rekesalat" omtrent
Væren Skrevet 28. juli 2003 #16 Skrevet 28. juli 2003 Jeg synes det meste han foretar seg er direkte motbydelig, så for meg må han gjøre hva han vil i framtiden. På TV har han ingenting å gjøre i alle fall! Urk!!!
Gjest Zirine Skrevet 28. juli 2003 #18 Skrevet 28. juli 2003 Han er ikke min kopp te, så nei, jeg kommer ikke til å savne han.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #19 Skrevet 28. juli 2003 Æsj nei, han kommer jeg ikke til å savne. I begynnelsen..vel for mange år siden nå..likte jeg han, men da var ikke humoren hans like bisarr som nå. Nå syns jeg han bare er regelrett teit,så HURRA for at han nå blir borte..
Gjest gurimalla Skrevet 29. juli 2003 #20 Skrevet 29. juli 2003 Vi har helt sikkert ikke sett (eller særlig hørt) det siste til Kristopher Schau. Har sansen for Schau jeg, selv om jeg kunne klart meg uten de "griste" stuntene hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå