Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Hvordan vet dere at den dere gifter dere med idag er den eneste rette for dere og hvordan er følelsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Man vet det bare. Følelsen er så sterk og klar, og dersom du har den minste tvil i deg, har du ikke funnet den rette. Selv i de argeste krangler, selv under fotball VM hvor det er umulig å få hjelp til hverken unger eller hus, (eller få kontakt for den del) selv når han kommer sjanglende hjem fra fest med kompiser elleve timer etter avtalt tid..... ...så ser jeg på ham, og blir fylt med glede fordi jeg vet han er min...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 For å si det sånn. Inntill jeg møtte min forlovede hadde jeg vært singel i 10 år. Vært på masse dater, masse på byen, men dumpa alle jeg møtte. Da jeg møtte min forlovede og han fridde etter ett halvt år sa jeg ja med en gang. VI er soulmates, tenker likt om alt, er bestevenner, fantastisk sex, og er mannen jeg vil bli gammel med. Ingen jeg ler så godt med, tuller tøyser, er seriøs med. VI har samme vennegjeng, foreldrene våre kjenner hverandre, han er den deiligste mannen jeg vet om, er stein rik(hjelper jo det også), jeg savner ham hvert sekund jeg ikke er sammen med ham. Det er ingen jeg har det så gøy sammen med om det er på byen, eller på ferie, eller hjemme. Han er den mest fantastiske personen på ALLE områder, og jeg elsker ham så mye att det nesten er skremmende....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Min kjære Knight utfyller meg på alle områder! Vi har en sjeldent god kjemi, samme sans for humor, vi fullfører hverandres setninger, har lange og interessante samtaler, han er snill, omtenksom, hensynsfull og oppmerksom, vi har mange felles interesser, mange felles venner - og om morgenen er det et rent helvete å stå opp, fordi jeg ikke vil rive meg løs fra armkroken hans...... Jeg kan ikke tenke meg å leve uten Knight, fordi livet er så fantastisk godt sammen med ham! Alle andre blekner i sammenligning, og det er veldig deilig å ha det sånn. Trygt og godt, men samtidig spennende og herlig - fordi vi er flinke til å ta vare på hverandre og lidenskapen mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 er stein rik(hjelper jo det også) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 veslebråka! ok, noen måtte vell reagere på den ene setningen! Herregud, misunnelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 Henger meg på klisjeen jeg: Man bare vet! Jeg smiler når jeg tenker på han, småløper på vei hjem fordi jeg vet at han er der, vi kan snakke om alt, le eller gråte sammen, han er min beste venn og den jeg har lyst til å bli gammel med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #8 Del Skrevet 29. juli 2003 Her inne er alle lykkelige... 50 % av dere vil bli skilt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. juli 2003 #9 Del Skrevet 29. juli 2003 veslebråka! ok, noen måtte vell reagere på den ene setningen! Herregud, misunnelse.... Enkelte her inne burde virkelig slå opp i ordboken og se hva misunnelse egentlig betyr, slik som det kastes ut i øst og vest.. Er jeg misunnelig hvis jeg synes det er rart at du lister penger som en av de store attraksjonene hos din kjæreste? Nei. Jeg har et annet verdisyn enn deg. Fjåse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 29. juli 2003 #10 Del Skrevet 29. juli 2003 Ingen kan være sikre på at personen man velger å leve sammen med er den eneste rette - men på den andre siden så ville det være trist om ingen tør satse på kjærligheten pga at statistikken viser at hvert annet ekteskap går i oppløsning. Man vet at det føles rett der og da ... er ikke det nok ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. juli 2003 #11 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg slutter aldri å undres over enkelt gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 29. juli 2003 #12 Del Skrevet 29. juli 2003 Reagerte også på det med pengene.. Men,samme for meg hvilke kriterier andre har.. jeg bor,spiser,kler meg og i tillegg sløser jeg "litt" med min normale inntekt. Men,ville aldri ansett prinsens penger eller mangel på sånne som hverken + eller -.. Det har da vitterlig ingenting med mannen å gjøre! Og til gjest,vi er stort sett lykkelige her i huset,men ikke 24 timer,365 dager i året,hvilket vil si at vi er ett gjennomsnittspar. Og jada,folk skiller seg,etter ett år eller førti,men jeg velger å leve etter det jeg føler,ikke etter min frykt for å bli såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 30. juli 2003 #13 Del Skrevet 30. juli 2003 Her inne er alle lykkelige... 50 % av dere vil bli skilt.... De fleste på bryllupsforumet er nygifte eller skal snart gifte seg. Jeg mener man er passe teit dersom man går inn i ekteskapet med skilsmisse i tankene! :o Ja, statistikken er dyster, men man kan da ikke la vær å prøve å være lykkelig fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 30. juli 2003 #14 Del Skrevet 30. juli 2003 :D Han er min beste venn. Han får hjertet mitt til å hoppe over noen slag hver gang vi møtes. Jeg beundrer ham for hans kvaliteter. Han får meg til å føle at jeg er et viktig og spesiellt menneske. Han er en svært ualminnelig mann med en svært alminnelig lønnslipp! Jeg elsker ham. La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 30. juli 2003 #15 Del Skrevet 30. juli 2003 Ok, hvis dere leser innlegget mitt så har jeg faktisk ramset opp masse som viser att dette er mannen i mitt liv. Det kom litt feil ut, jeg mente att dette var så perfekt att til og med penger aldri ville bli noe problem.Man vet att 50% av alle krangler i ett ekteskap skyldes økonomiske uenigheter/problemer, Uansett, leser dere mitt innlegg uten å være så utrolig etter å ta meg, så vil vell enhver se att dette er ett drømmeforhold!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 30. juli 2003 #16 Del Skrevet 30. juli 2003 Muppi, jeg dømmer deg ikke for at du nevner penger som en av FLERE bra ting ved din mann. Selv om penger kommer ganske langt bak når det gjelder ting jeg setter pris på ved min mann (vi er IKKE rike, har en helt ordinær inntekt begge to), så er det ganske naivt å tro at penger ikke har noen betydning for om forholdet skal lykkes eller ikke. Som Muppi sier, så er det svært mange forhold som ryker som følge av økonomiske problemer. Tror ikke man skal undervurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 30. juli 2003 #17 Del Skrevet 30. juli 2003 tusen takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 30. juli 2003 #18 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg gleder meg til å komme hjem fra jobben og gjøre ting sammen med ham. Savner ham ofte i løpet av arbeidsdagen. Vi ler sammen og har gode hverdager - og det er jo de det er flest av! (ikke for det - helg og ferie er også fint: Hver fredag synger vi "Hvilken dag er det i dag?" - sangen, mens jeg hopper rundt og er så glad fordi vi har hele helgen foran oss.) Til og med han er sur, snurper munnen sammen på sin spesielle måte og furter, synes jeg han er god. Ofte når jeg legger meg tenker jeg på hva som har skjedd den dagen og kommer fram til at jeg ikke kunne ønske meg at den var annerledes. Jeg vil gifte meg med ham fordi det føles riktig å fortsette å ha slike hverdager sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 30. juli 2003 #19 Del Skrevet 30. juli 2003 :D Hei, Muppi. Vi skjønner nok det. Det er vanskelig å ikke si noe her inne som får sarkasmen i gang. Syntes du skrev et kost innlegg om mannen din og forstår at det HELT sikkert ikke var ment å høres overfladisk ut. Det er noen (inkludert meg selv) som har hatt det litt "moro" med andre brukere her også. Og de har kanskje blitt litt lei seg. Jeg er sikker på at det ikke var meningen. Fra min side kan jeg hvertfall si at jeg ikke er ute etter å være slem når jeg bruker ironi. Men ubetenksomhet kan kanskje føre til at noen føler seg uthengt. Lykke til med planleggingen av deres store dag! Klem fra La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imax Unplugged Skrevet 30. juli 2003 #20 Del Skrevet 30. juli 2003 Muppi - så heldig at du har en rik mann! Det er jo ikke minus da folkens, det må jo være pluss! Og jeg er sikker på at Muppi elsker mannen om han går konkurs i dag. Jeg kan ikke garantere at jeg aldri skiller meg og kommer til å leve lykkelig "ever after". Men erfaring tilsier at han jeg gifter meg med er en jeg har store forutsetninger for å trives sammen med. Vi har vært sammen i 6 år, bodd sammen i 5, og vi deler så mye (verdier, interesser) at jeg ikke kan gi slipp på ham! Opplever også at bryllupsplanleggingen har ført oss enda nærmere hverandre, så dette kan ikke bli annet enn bra! Så får vi bare jobbe for å ikke bli en del av skilsmissestatistikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå