Gjest elisj Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har bestilt ferie til tyrkia med detur, men angrer(har ikke betalt ennå)Hører så mye rart? flyene deres spesielt.Er det noen som har erfaring med de???Takker for svar
Gjest Surfs Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei der. Var med DeTur i Tunisia for 3-4 år siden, ikke noe merkelig med dem der i hvertfall. Tenkte ikke noe på at det var noe å utsette på flyene deres heller. Er mye på farten og liker å ha det komfortabelt, så ville nok reagert om det var noe. (Tunisierne var noe helt annet, men det kan ikke reiseselskapet lastes for.) Surfs
RosaNixon Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg reiste med dem for noen år siden, og har ingenting å utsette på dem. De brukte Nouvelair, et tunisisk flyselskap (som til og med serverte veganmat til meg). Her kan du lese en test av flyselskapet! Reiselederen vår var ei hyggelig svensk dame som var lett tilgjengelig og bidro med verdifulle råd om hvordan vi skulle opptre. Det ble også arrangert et informasjonsmøte for alle reisende den første dagen. Edit: Jeg ser nå at du skal til Tyrkia, så da er vel neppe infoen om Nouvelair særlig relevant. Uansett, ha en god tur! Endret 16. juni 2009 av blaakopi
Gjest Gjest_Sis_* Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Har bestilt ferie til tyrkia med detur, men angrer(har ikke betalt ennå)Hører så mye rart? flyene deres spesielt.Er det noen som har erfaring med de???Takker for svar Jeg har også bestilt reise til alanya i sommer med detur, og stilte det samme spørsmålet i et annet forum. Jeg fikk veldig mange positive historier om detur, og jeg bestemte meg for at det var trygt. Snakket med de på Ticket også, de sa at FØR hadde detur vært noe dårlig på å følge opp med flytidene, slik at disse ble forandret litt noen ganger. Dette har de imidlertid blitt mye strenge på da de har blitt mye større og slik negativ publisitet ville skadet ryktet mye. Ingen vil vel bestille reise også lure på om det egentlig er den dagen man skal dra på. Så de på Ticket sa at dette var et fenomen som tilhørte fortiden, da Detur var yngre. Fikk også beskjed om at detur gjerne er litt billigere i tyrkia enn de andre fordi de som driver det er tyrkiske(?) slik at de fikk bedre priser. Vi gleder oss i alle fall skikkelig til vår Alanya-tur!:D
caroprins Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har også reist med Detur til Tunisia. Flyet nedover var noe gammelt og slitt men på hjemturen var det et fint fly. Opplevde Detur som helt ok selskap å reise med. Guidene var på plass der de skulle. Våre guider på turene var alle tiders og hadde mye informasjon om de stedene vi var på. Tror du kan ta de helt med ro og glede deg til turen.
effy Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Jeg reiste med Detur til Tyrkia for 7-8 år siden. Har ingenting å utsette på dem. God tur!
Gjest Gjest_kirsti_* Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er ikke fornøyd med DETUR og deres kundebehandling etter vi på syden med de i fjor. Dinside.no og deres lesere har ikke akkurat veldig positive erfaringer med Detur. http://www.dinside.no/815787/jeg-har-aldri-opplevd-maken Vær forsiktig.
Gjest Tyrkiapoliti Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er ikke fornøyd med DETUR og deres kundebehandling etter vi på syden med de i fjor. Dinside.no og deres lesere har ikke akkurat veldig positive erfaringer med Detur. http://www.dinside.no/815787/jeg-har-aldri-opplevd-maken Vær forsiktig. Vær forsiktig hvis du reiser ut av landet. Det kan være skumlere menn enn nordmenn... Når det gjelder den stupide journalisten som klager for "sin syke mor", så bør han finne på noe annet enn å vikle seg inn i andres problemer. Journalisten blandet seg inn i en privat konflikt med noen som ikke en gang var kunder av Detur. Han lekte tyrkisk politi og fikk problemer selv. God tur! Ryk og reis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå