Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest No wonder women
Skrevet

Er dette virkelig så bra som det sies?

Noen erfaringer blandt brukere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Lurer på det jeg og, men tror nok vi må smøre oss med tålmodighet...;)

Er ganske nytt her, folk må jo rekke å prøve det ut også...:Nikke:

No7

Skrevet

Jeg har begynt med det, men merker ikke forskjell tiktig ennå - har brukt den første serumet deres frem til nå da og jeg merket godt forkjell da jeg startet med det. Veldig bra produkter!

Skrevet

suzy: hvordan har du merket forskjell på det forrige produktet?

Tenkte jeg skulle begynne med det og bare smøre halve ansiktet for virkelig å se om det virker...;)

Skrevet (endret)

Hei:)

Hvilket serum bruker dere? Protect and Perfect beauty serum eller Intens utgaven?

Dama på apoteket lovet at begge to var like effektive, men at jeg som er 24, ikke måtte bruke den Intens utgaven.

Har brukt øyekemen og serumet i ca. 2 uker nå, og huden virker i allefall mye mykere og den har en veldig fin glød. Hadde antydnig til litt tørrhetslinje® (eller hva det heter...) rundt øynene. De er ikke synlige lengre.

Endret av laperla
Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet

Jeg er 25... er det dumt for meg å bruke intense serumet da tro`? Jeg har kanskje kraftige smile- og bekymringslinjer. Både glad og bekymret :):( Er for tidlig synes jeg... Hva kan skje om man bruker intense serumet "for tidlig" da?

Skrevet

Heia,fikk Kamille i posten i går og her står det:I 2007 hadde britisk tv en test av kremer og kom til at No7 Protect &Pefect Beauty Serum faktisk virker!!Det er en anti-rynkekrem.Så mi må vel løpe å kjøpe som britene gjorde morgenen etter tvtesten,he he.Men gøy om det stemmer..For oppdatere oss du, Laperla.

Skrevet
suzy: hvordan har du merket forskjell på det forrige produktet?

Tenkte jeg skulle begynne med det og bare smøre halve ansiktet for virkelig å se om det virker...;)

Det første merket jeg ganske kjapt at huden ble mykere og glattere, rett og slett. Det tok også knekken på noen smålinjer i huden, det er intensutgaven jeg har kjøpt meg nå og om de fungerer på mye av den samme måten så er det vel ikke rart om jeg ikk merker radikal forskjell :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er avhengig av å shoppe kremer og kosmetikk. Har alltid kun brukt dyrere merker for jeg har tenkt at det er bra... joda jeg er bare sånn. Har skuffer og skap fulle av alt mulig.

Men altså for en mnd siden så kjøpte jeg det første serumet og har brukt det til nå..i går så gikk jeg og kjøpte det nye serumet, øyekremen og dag/nattkremen for å teste. (de andre krukkene holder jeg på vent nå - de er jo forseglet så det går nok bra)

Merker faktisk allerede forskjell på en mnd med det gamle serumet - så nå er jeg kjempespent på det nye serumet. Men jeg har stor tro jeg. Og dessuten er jo denne serien kjempebillig i forhold til det jeg har brukt til nå. Så nå kjører jeg full pakke av serien her.

Føler at huden har blitt finere og gløder mere... og jeg synes at den har blitt litt "yngre". Så jeg har stor tro på dette jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...