Gjest Gjest_meg_* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Vi skal nå bestille bryllupskake, og klarer ikke å bestemme oss for hva som er finest av kakestativ med stetten i midten på kakene, eller kakestativ der kakene er hele og stativet er bakerst slik at det ikke blir noe ''hull'' i kaken. Så lurer på hva dere der ute mener er det fineste
Kanutten Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes absolutt det er finest med kakestativet bak kaken slik at det ikke blir hull. Men det er jo en smaksak da.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Personlig liker jeg best stativ med hull i kakene, men vi har valgt den andre varianten. Grunnen er at bakeren vår sa at det var tryggest mtp rasfare og slik Ved hull midt i kakene måtte man være litt forsiktig med hvor man begynte å skjære osv....
FireFairy Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes også det stativet som er bak er finest. Et som er enda finere (og som vi ville valgt selv om vi hadde et litt større bryllup) er tripp-trapp. Noe ala dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå