Gå til innhold

Kyss på nakken?

Mann1_2009

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Jeg har et spørsmål og skulle gjerne hatt noen innspill fra dere på forumet.

Har nettopp blitt kjent med en flott jente og vi har hatt det utrolig fint sammen i det siste. Vi datet hverandre for en uke siden og da gikk det jo bra. Ble kyss på kinn og holding i hendene mens vi gikk gjennom byen.

Nå har det seg slik at vi har vært på kino og der har vi holdt hverandre i hånda, det har blitt en del sms med fine kommentarer. De fleste endre med: kysser deg ømt på kinnet, varm klem etc. Når vi treffes og skal gå hver for oss så pleier hun alltid å kysse meg på halsen. Er det et godt tegn? Og videre avslutter hun de fleste smsene med "Vennen". Jeg blir litt usikker her, vennen, brukes det om dater eller om venner? Eller hva?

Legger til at jeg kom ut av et vondt forhold for 2 år siden og det tar tid før jeg stoler på en person. Og dermed kan jeg virke litt passiv. Jenta vet om mitt vonde forhold siden jeg har fortalt henne om det.

Hva tror dere?

Endret av Mann1_2009
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Kyss på nakken er ordentlige "kosekyss" og bør absolutt taes positivt! Kyss på kinnet kan en gi til venner, nakken er noe helt annet og intimt. "Vennen" er et kosenavn, man kan si det til venner også, men for det meste jentevenner (eller i trøstesammenheng om det er til gutter), i min erfaring. Så hun mener det nok på en romantisk måte :)

Jeg tror hun er oppriktig interessert og virker som en varm og hyggelig person utifra det du har fortalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At du må tafse mer for at hun ikke skal begynne å gruble for mye, få panikk, poste ville meldinger på KG for å så være sikker på at du er en tafatt tulling.

Mao, du er mann, du må ta tak. Slik er det verden fungerer. Så bare dra ting noen steg videre du, og ikke stopp før hun sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyss på nakken er ordentlige "kosekyss" og bør absolutt taes positivt! Kyss på kinnet kan en gi til venner, nakken er noe helt annet og intimt. "Vennen" er et kosenavn, man kan si det til venner også, men for det meste jentevenner (eller i trøstesammenheng om det er til gutter), i min erfaring. Så hun mener det nok på en romantisk måte :)

Jeg tror hun er oppriktig interessert og virker som en varm og hyggelig person utifra det du har fortalt :)

Smiler for meg selv når jeg leser det du skriver :ler:

På den ene siden har du helt rett, men på den andre siden er jeg ikke av de tafsete personene. Ting kommer jo naturlig. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun noe eldre enn meg da, jeg er 29 og hun 35. Men av en eller annen kul grunn har vi det utrolig hyggelig sammen. Her om dagen hadde vi en lang samtale over telefon der vi snakket lenge om ting og tang om våre liv og vonde forhold som begge har vært i (legger til at vi har bare kjent hverandre i 14 dager, men at det fra dag har virket som om vi har kjent hverandre lenge-så god er kommunikasjonen og hyggen). Men i den samtalen fortalte jeg om at jeg kunne slite med å stole på folk og at hva jeg anså som et drømmeforhold. Hun fortalte om sine tanker. Dagen etterpå fikk jeg en søt sms der det sto at jeg kunne stole 100% på henne og at hun ville aldri finne på å såre meg fordi hun likte meg veldig godt. Dermed tenkte jeg om telefonsamtalen fra dagen før. Hvis dette skulle være et vennskap så trenger man vel ikke å snakke så dypt om slike ting. Er liv

redd for å bli såret og avvist og prøver å se om jeg mistolker noe her.

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det minner om den kommunikasjonen jeg og min samboer hadde så tidlig, og det er absolutt et positivt tegn :) Jeg tror ikke du mistolker noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det minner om den kommunikasjonen jeg og min samboer hadde så tidlig, og det er absolutt et positivt tegn :) Jeg tror ikke du mistolker noe som helst.

:) Er det mulig å sende deg PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan et kyss i nakken tolkes som noe annet enn positivt? :)

Hehehehehehehe :ler:

Det er lett å mistolke det når man er redd for å bli avvist og at det hele virker for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skrev nakken mente jeg halsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan et kyss i nakken tolkes som noe annet enn positivt? :)

Mente halsen, men er vel like positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er bra, bedre enn nakken faktisk. :)

Altså jeg har jo etter en del motgang lært meg ganske mye føler jeg. Men redslen for avvisning er jo der. Men med henne føler jeg at jeg glemmer tid og rom og bare koser meg. Vi prater om alt, spøker og er på lik bølgelengde og hun er like åpen om seg selv som meg. For en stund siden affirmerte jeg meg min idealpartner og hun har så å si alle kvalitetene. Og det er helt utrolig for ting har skjedd utrolig fort. Jeg skal snart til utlandet for å studere og det gjør at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Hun vet om mine studieplaner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

TS! Av og til må man bare hoppe uten sikkerhetstnett. Slutte og tolke, og bare leve i det øyeblikket som er akkurat nå.

Dersom du er usikker og tolker for mye, så vil fort det kunne gjøre at det gode dere har blir hindret og hemmet, fordi hun kan tenke at den usikkerheten hun leser i deg, har med henne å gjøre.

Tenk på at det å ha henne, og å være med henne akkurat nå er det du skal glede deg over, ikke tenke på at du skal være redd for at hun kanskje blir borte.

Hundre gode øyeblikk teller mye mer enn ett dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...