Titti Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Hvis du skulle få velge middagen i dag, uansett hva, hva er favoritten, hva ville svaret blitt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 "favoritten" er nok antakelig pinnekjøtt, men det er jo nettopp fordi vi ikke spiser det så ofte, og det ville IKKE blitt svaret i dag. Kalkun (helstekt kalkun i ovnen, servert med pteter og deeeeeeeeeeilig saus) er også kjempegodt, men i dag er det heller ikke det som frister. Akkurat i dag har jeg lyst på taco jeg, så vi får se om jeg får overtalt sambo til det... Ellers er biff alltid kjempegodt, det tenker jeg vi skal ha på søndag (bursdagen min) eller muligens svinebiff. Jeg elsker grillmat generelt, så det er også en "favoritt", men frister ikke så mye i dag som regnbygene kommer styrtene til helt plutselig... Akkurat nå er det sol, men om to minutter kan det regne... Nei, ikke lett å svare på dette mde favoritter, og valget i dag. Mine favorittmåltider er jo en del av dem ting jeg aldri har laget selv har da aldri feira jul for meg selv jeg, eneste gangen jeg ikke har feira sammen med mine foreldre var i fjor, da feira vi hos min samboers foreldre) og nettopp det at det er "julemat" gjør det godt. Men i dag.... valget er taco, men hva som blir realitetene, det får vi se på... Skulle egentlig være noe med pølser, for vi har tre grillpølser fra i går liggende i kjøleskapet som bør spises, og det passer ikke så bra til taco... Sånne kjedelige ting må man ta hensyn til i realitetene, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 Enten mammas kjøttkaker eller klubb/raspeball. Eller så ville jeg nok valgt noe indisk og sterkt med masse nan ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Ball ja, det er godt! et er min samboers favorittmat, og han var jo heldig som fant ei som liker det da (de fleste av mine venner fra andre deler av landet enn meg selv synes dette er noe uappetittelige greier som de ikke fatter at noen klarer svelge ned....) Sambo blir kjempeglad de dagene jeg lager ball. Det skjer ikke ofte, men glad, det blir han, imange dager etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 Taco! Eller min spesial-kyllinggryte med fløte, kylling og bacon... Ribbe er også godt, men bare til jul... Grillmat er namnam... Skal ha spaghetti med kjøttsaus i dag, vi. Det er egentlig også veldig godt, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 Vi har spist sommerkoteletter med hjemmelaget ekte brunsaus, poteter, grønnsaker og stekt løk...... mmmmmm.......... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 "fasiten" her ble meksikans gryte fra toro, med kjøttdeig og de nevnte grillpølser... Godt lbe jo det også, men ikke akkurat "snadder" kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juli 2003 #8 Del Skrevet 28. juli 2003 Idag ble det kyllingvinger og loff, men ikke den snaddermaten jeg helst ville ha valgt. Kanksje indrefilét av svin, men peppersaus og fløtegratinerte poteter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. juli 2003 #9 Del Skrevet 28. juli 2003 Eller min spesial-kyllinggryte med fløte, kylling og bacon... IMARI - væææær så snill og kom med oppskriften på denne da !!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 28. juli 2003 #10 Del Skrevet 28. juli 2003 Sprellfersk sei og lever. Hjemmebakt flatbrød og ordentlig smør... mmmmm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 28. juli 2003 #11 Del Skrevet 28. juli 2003 -En skikkelig torskemiddag overgår alt- men idag hadde vi indisk/pakistansk "take-away"- himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juli 2003 #12 Del Skrevet 28. juli 2003 IMARI - væææær så snill og kom med oppskriften på denne da !!??? Mmmmm....Første tanken som slo meg også; Oppskrift!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 29. juli 2003 #13 Del Skrevet 29. juli 2003 500g medium til rå biff, med dansk pommes frites og hvitløksbaguette til.....NAAAAMMMMM :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå