Gjest Hally Skrevet 14. juni 2009 #1 Del Skrevet 14. juni 2009 Har man egentlig lov til å legge seg på solsengene, og bade i bassengene hvis man ikke bor på hotellet det dreier seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke med mindre det hotellet du bor på har en avtale med nabohotellet at gjestene til førstnevnte kan bruke sistnevntes basseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Del Skrevet 15. juni 2009 Selvfølgelig er det ikke lov. Bassenget er der for dem som betaler for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har brukt basseng på hotell jeg ikke bor på mange ganger. Mange steder er det greit å bruke bassengene hvis du betaler for deg, jeg har også fått tilgang til basseng uten å betale. Hør med de i resepsjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 15. juni 2009 #5 Del Skrevet 15. juni 2009 Tja ser du ut som en turist så er det lett å gå inn i ett hotell å bade i deres basseng og bruke deres solsenger, ingen som jobber der spør om dere bor der, ikke når jeg gjor det i hverfall. Bare om du ligger i solsenger på stranda, DA kan de spør om det er hotellets "private" strand. Men at det er lov fra hotellet sin side er det kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2009 #6 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg bruker ofte bassenget på andre hoteller når jeg er ute og reiser. Det har aldri vært et problem så lenge jeg har betalt litt for leie av solsengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå