Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hva menes med at en mann eller dame er god i senga? Er det kun at mannen f.eks er flink å gi jenta orgasme eller er det noe mer det menes med?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Det kommer helt an på hvem man er. "God på å føre samtaler": Sputnik kan mene at han er god på å føre samtaler. Men det er ikke sikkert at B. Obama ville ha syntes at Sputnik er god på å føre samtaler.
fin_bil Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Slik jeg ser dte kan man ikke være god i senga på egenhånd, klart man kan ha mye erfaring som kan gjøre det lettere men. Å være god i senga er noe jeg mener handler om å ha god kommunikasjon, seksuel kjemi med partneren, kjenne sin egen kropp, og bli godt kjent med partnerens kropp. Det hele handler om å være god til å sammarbeide.
Ethereal Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Hvis man er god i senga klarer man gjerne å tilfredsstille seg selv og egen partner, være til stede i øyeblikket og være komfortabel i egen kropp. Seksuell kjemi er naturligvis et must.
kristian82 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Slik jeg ser dte kan man ikke være god i senga på egenhånd, klart man kan ha mye erfaring som kan gjøre det lettere men. Å være god i senga er noe jeg mener handler om å ha god kommunikasjon, seksuel kjemi med partneren, kjenne sin egen kropp, og bli godt kjent med partnerens kropp. Det hele handler om å være god til å sammarbeide. Bra sagt
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Bra sagt Eller at det virker og kjennes ut som man har litt peiling på hva man holder på med
Gjest Shelob Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Mange ting, men i det siste har jeg opplevd mye bra støteteknikk. Variasjon i timing, styrken i støtet og dybden han penetrerer i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå