Gjest Gjest79 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Øyeblikket Som en siste bønn er hennes hånd strakt frem mellom glassene og roper etter hans. /.../ Inger Hagerup Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 15. juni 2009 av mrs_bond
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Inger Hagerup gir meg kvelningsfornemelser... Tre linjer inn i tekseten over og jeg kjente jeg ikke fikk puste, og hva står som signatur? Inger hagerup! Måtte hennes ord brennes for evigheten!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Inger Hagerup gir meg kvelningsfornemelser... Tre linjer inn i tekseten over og jeg kjente jeg ikke fikk puste, og hva står som signatur? Inger hagerup! Måtte hennes ord brennes for evigheten! Det må vel være fordi diktet traff deg så hardt at du fikk kvelningsfornemmelser... Mye fortrengte følelser der, ja...
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Det må vel være fordi diktet traff deg så hardt at du fikk kvelningsfornemmelser... Mye fortrengte følelser der, ja... Inger Hagerup har jeg hatet siden barneskolen da vi ble tvunget gjennom noen eksepsjonelt tragiske dikt. Fulgt av dåsemikkelen Ibsen. Herregud for en elendig forfatter...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Inger Hagerup gir meg kvelningsfornemelser... Tre linjer inn i tekseten over og jeg kjente jeg ikke fikk puste, og hva står som signatur? Inger hagerup! Måtte hennes ord brennes for evigheten! Du er så SØØØØØT når du er sint!!!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Du er så SØØØØØT når du er sint!!! Heller det en vemmelig som normal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå