Gå til innhold

Date fra fredag til søndag

Gjest siddis

Anbefalte innlegg

Gjest siddis

Vi skal møtes i Oslo og finne ting sammen, - selvsagt bli kjent med hverandre.

Hva ville dere ha funnet på? :)

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-shol

Kommer vel strengt an på hva dere er interessert i, men:

museum (teknisk museum er kult), utstillinger, kino, båttur, prøve ulike restauranter, bowling, biljard. Og så finnes det slike byvandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tina_*
Puling...

Det var det første jeg tenkte når jeg leste date fra fredag til søndag!

Bestill et fint hotellrom og vær nakne hele helgen.

Oslo er ikke en særlig spennende by, dere blir bedre kjent med hverandre av en omgang i høyet enn en tur på et museum.

Jeg mener faktisk dette som et helt seriøst forslag, i tilfelle det var tvil om det.

Gå ut første kvelden og sjenk ham full etter middagen, dra på hotellet og riv av ham klærne og bli der resten av weekenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut første kvelden og sjenk ham full etter middagen, dra på hotellet og riv av ham klærne og bli der resten av weekenden.

Hvorfor er det ikke flere som deg der ute Tina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det første jeg tenkte når jeg leste date fra fredag til søndag!

Bestill et fint hotellrom og vær nakne hele helgen.

Oslo er ikke en særlig spennende by, dere blir bedre kjent med hverandre av en omgang i høyet enn en tur på et museum.

Jeg mener faktisk dette som et helt seriøst forslag, i tilfelle det var tvil om det.

Puling og naken? Det står jeg over, - vil heller ha en fin helg enn sex, -

ha kofferten deres på en annen plass, takk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hva med å gå en tur på operaen? Dersom dere er interessert i musikk er det alltid en konsert å gå på. Hvis det er fint vær kan dere kose dere i parken, kanskje ta båttur ut til en av øyene? Det er mye å finne på! Botanisk have er også verdt et besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå en tur på operaen? Dersom dere er interessert i musikk er det alltid en konsert å gå på. Hvis det er fint vær kan dere kose dere i parken, kanskje ta båttur ut til en av øyene? Det er mye å finne på! Botanisk have er også verdt et besøk. :)

Takk for ditt seriøst svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puling og naken? Det står jeg over, - vil heller ha en fin helg enn sex, -

ha kofferten deres på en annen plass, takk .

Tror du skal være glad daten din ikke hørte deg komme med den kommentaren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, - om man vil bli kjent med hverandre, - og finne ut om man har kjemi, så bør man finne på ting sammen, - ikke kun sex. Jeg planlegger jo ikke å ha sex med han.... men om man liker hverandre, så hvem vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tina_*

Hehe :gjeiper:

Fin helg og sex er ganske synonymt for meg, ikke motsetninger.

Men enig i at det er viktig å finne kjemien utenfor senga og (selv om det også er viktig å finne kjemi i den).

Hvis det er fint vær ville jeg kjøpt en fin piknik-kurv og fylt den med delikatesser og vin og satt meg i en park og dyrket den gode samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe :gjeiper:

Fin helg og sex er ganske synonymt for meg, ikke motsetninger.

Men enig i at det er viktig å finne kjemien utenfor senga og (selv om det også er viktig å finne kjemi i den).

Hvis det er fint vær ville jeg kjøpt en fin piknik-kurv og fylt den med delikatesser og vin og satt meg i en park og dyrket den gode samtalen.

Enig! Man skal finne kjemi på alle måter, - men vil se først om jeg blir tiltrukket, - om jeg ikke blir det så sex er utelukket. Ja, - men så sant som du sier :)

Piknik kurv er jo en fin ide, - får håpe på fint vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...