Aftensol Skrevet 14. juni 2009 #1 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal overraske samboer med å male ene veggen på soverommet i løpet av uken, muligens mest for min egen skyld Sånn vi har det nå, så er alle veggene i leiligheten "fransk grå", eller lys lys rosa som vi andre kaller det Så da lurer jeg litt på hva andre synes om fargevalg: har tenkt på en litt mørk lilla farge eller sjokoladebrun, ikke for mørk noen av delene... Eller om noen har noen andre farge tips? Fargene som vi har i resten av leiligheten (på ting og møbler) er brun i forskjellige toner, litt turkis, lilla i div toner og lyse parkett gulv.. Rommet er ikke noe særlig stort, aner ikke kvadrat, tenkte å male veggen bak sengehodet (dette er en av langveggene)... Skulle aller helst hatt en stilig tapet, men det blir så mye styr da veggene ikke går an å ha tapet på, så da måtte jeg ha tatt av listene og lagt plater under.. Og det gidder jeg rett og slett ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 16. juni 2009 #2 Del Skrevet 16. juni 2009 Se tidligere link jeg har lagt ut vedr. "Tapet på plate". Kanskje en ide? Ellers så liker jeg veldig godt fargene Mørk aubergine (Lilla) eller Krydder (Brun). Velger du en høy glansgrad (80) kan dette bli veldig tøft. En mer skinnende vegg kan gi store utslag. Fargene jeg nevner over er noe mørke, men du kan lyse opp interiøret ellers med puter/gardiner og sengeteppe. Du får også lysere nyanser av Aubergine-fargen. Se NOW-kartet til Jotun. Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2009 Det ble en mørk aubergine farge på veggen Og det ble kjempe fint! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 20. juni 2009 #4 Del Skrevet 20. juni 2009 Det ble en mørk aubergine farge på veggen Og det ble kjempe fint! :D Har den på soveromsveggen jeg og, rålekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. juni 2009 #5 Del Skrevet 21. juni 2009 Det ble en mørk aubergine farge på veggen Og det ble kjempe fint! :D Kult! Og ble mannen glad?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå