Gjest Gjest_mee_* Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 føler for å få litt hjelp med tankene mine.... håper noen vil hjelpe meg litt :S Jeg er singel, og har mange venner, men har vært sammen en ny kamerat og hans venner i det siste.. vært festing og gøy, og jeg har overnattet mange ganger i armene hans i det siste... men absolutt ingenting har skjedd, han har sagt han liker meg altså at han synes jeg er søt, sexy, snill etc ... Men jeg er ikke forelsket i han, og føler (som jeg tror) ikke noe spesielt for han..men...hvorfor blir en da over natta, gang etter gang.... (gjør ikke sånn med de andre kompisene mine, det har skjedd at jeg har sovnet sammen dem også på fest, men ikke slik som dette...) Og det værste er at jeg tror jeg begynner å bli litt avhengig av oppmerksomheten fra denne nye kameraten min også .... ble litt rotete dette.....
Juso Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ser ikke noe galt i det. Er jo bare hyggelig med en litt "nærmere" venn
Gjest Gjest_mee_* Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 joa... men han er fra en helt annen kultur, og land enn hva jeg er... så det gjør vel at jeg også tenker litt mer over dette.... samt at jeg merker at om han ikke gir meg oppmerksomhet ute, går jeg får å få den av han..selv om han absolutt ikke har andre kvinner enn "meg" ....
Juso Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Ja, det kan jeg tro. Men når jeg leste det du skrev over her en gang til, så ville jeg tatt det som om du var ganske så betatt, men ikke forelsket som du skrev. Jeg ville bare spilt videre på dette, for det er sikkert en kjempe sjanse!
Gjest Gjest_mee_* Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 tja...jo... mulig du har rett .... hmmmm
Ethereal Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Vent og se hva som skjer Man kan ikke tvinge fram følelsene sine, men noen ganger kommer de snikende etter en stund. Hvis begge to liker det sånn dere har det nå, og hverken forventer det ene eller det andre, så er det jo bare kos
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Du setter pris på tryggheten og nærheten som du får mens du venter på han du virkelig vil ha. Slik jeg leser dette er du uerfaren i forhold til dine egne følelser.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 er uerfaren fordi ??? ..... ellers ville du ikke kommet med disse grubleriene ......
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 er uerfaren fordi ??? fordi du i det hele tatt lurer på hva som skjer. Eventuelt sliter du med å være ærlig med deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå