Stillest vann Skrevet 14. juni 2009 #1 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er jo en del ting som er enklere, bedre og/eller morsommere når man er singel, men for min del er middag ikke blant dem. Det er nesten fælt å si det, men det jeg savner mest fra "mitt forrige liv", er det å lage og spise middag sammen. Noen som har erfaringer med å starte og eller være med i en middagsklubb for single? Hvor ofte bør man legge opp til fellesmiddag, hvor mange bør max være med i gruppen, lager dere fellesmiddag også hvis bare 2 pers. kan den dagen? Lager dere "flotte" middager, eller bare normale, tradisjonelle middager som det ikke er praktisk å lage alene? Hvis det har oppstått noen problemer, hva har de handlet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noa Skrevet 21. juni 2009 #2 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg dytter opp denne for jeg synes temaet er interessant da jeg nettopp har blitt alene. Trenger jo ikke å være en klubb, bare at noen venner møtes på jevnlig basis. I mine tanker er det hverdagsmiddager som er aktuell. Mer "finere" middager kan man lage når man har gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå