Stillest vann Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Det er jo en del ting som er enklere, bedre og/eller morsommere når man er singel, men for min del er middag ikke blant dem. Det er nesten fælt å si det, men det jeg savner mest fra "mitt forrige liv", er det å lage og spise middag sammen. Noen som har erfaringer med å starte og eller være med i en middagsklubb for single? Hvor ofte bør man legge opp til fellesmiddag, hvor mange bør max være med i gruppen, lager dere fellesmiddag også hvis bare 2 pers. kan den dagen? Lager dere "flotte" middager, eller bare normale, tradisjonelle middager som det ikke er praktisk å lage alene? Hvis det har oppstått noen problemer, hva har de handlet om?
Gjest noa Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg dytter opp denne for jeg synes temaet er interessant da jeg nettopp har blitt alene. Trenger jo ikke å være en klubb, bare at noen venner møtes på jevnlig basis. I mine tanker er det hverdagsmiddager som er aktuell. Mer "finere" middager kan man lage når man har gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå