Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Er det noen som har erfaring med å bestille varer fra utlandet post restante ? Jeg bor i nærheten av svenskegrensen og har forstått det sånn at jeg kan bestille varer opp til 3000 kr til postkontoret i Strømstad. Slipper da toll og moms som det er på alt over 200 kr her hjemme. Veldig fristende, men litt "skummelt " når jeg ikke har erfaring med dette. Vet at man ikke får noen lapp i postkassa når pakken kommer, men det er kansje mulig å ringe til postkontoret selv og sjekke om pakken har kommet ? Tips tas imot med takk !! Er jo mye å spare her
charlott Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Ikke skummelt i det hele tatt! Du kan ringe postkontoret i Strømstad og de forteller deg om posten din har kommet. De måtte nylig utvide lagerkapasiteten fordi så mange nordmenn benytter seg av denne muligheten! Vi har benyttet oss av denne muligheten flere ganger, mye å spare på visse ting. Charlotte
Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hei. Takk for svar ! Da er det bare å bestille i vei Er så lei av den 200 kr grensen !
Kamikatze Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 [...] Er så lei av den 200 kr grensen ! Men den har jo SV forhøyet. Og så har de innført varm skolemat! Ja, for det lovte de jo i forrige valgkamp... :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå