Gå til innhold

Bryllupsgave/oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma og pappa er invitert i bryllup til et søskenbarn av meg og mine søsken i sommer, og jeg tenkte gi en liten oppmerksomhet fra meg og mine søsken, men vet ikke hva det skulle være. Til et annet søskenbarn gav vi vase, vi har også gitt sølvbestikk, men jeg tenkte ikke at det skulle koste så altfor mye, da det bare skulle være en oppmerksomhet.... Noen tips?

Skrevet

Hva med en opplevelse? Gavekort på kino eller restaurant? Det hadde ihvertfall jeg blitt veldig glad for.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med en opplevelse? Gavekort på kino eller restaurant? Det hadde ihvertfall jeg blitt veldig glad for.

Støtter denne. Kanskje time til massasje? Sånn at de kan myke opp stressede bryllupsnakker. ;)

Skrevet

Slenger meg litt på denne.. Hvis du tror de ville kost seg med en tur i teater og de bor i nærheten av noe kunne dere jo oppgradert gavekort på kino til gavekort på teater. Jeg føler hvertfal at teater er mer spesielt og ikke like hverdagslig som kino.. Prisene på hovedsenen på nationalteateret ligger mellom 200-370. Jeg vet ikke hvor mange dere er som skal spleise i, eller hvor mye dere tenkte hver, men for 400 kroner får de en forestilling og de kan jo eventuelt oppgradere billettene selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...