Gå til innhold

Fine bryllupsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi brukte invitationcouture.no og er kjempefornøyd! Alle gjestene våre har gitt oss masse tilbakemelding, og sier de aldri har sett finere invitasjoner:) Absolutt verd invisteringen!

• 2 år senere...
Skrevet

vi brukte invitationcouture.no og er kjempefornøyd! Alle gjestene våre har gitt oss masse tilbakemelding, og sier de aldri har sett finere invitasjoner:) Absolutt verd invisteringen!

Vi brukte dinbryllupsinvitasjon.no og var veldig fornøyde, flott service der og nydelige invitasjoner. Fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger fra våre gjester :-) Ikke så allerverst på pris heller.

Gjest Adriane
Skrevet

Kjempefine! :jepp: Men jeg fikk nesten pusteproblemer da jeg så prisen pr stk av de der :sjokk: For vår del, tror jeg da det er mer aktuelt å bruke denne siden som inspirasjon, og heller lage invitasjonene selv. Koster litt det også i materialer, men blir nok allikevel billigere.

Men flotte var de, for all del, invitasjonene på den siden. Veldig flotte! :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis du finner bryllupsinvitasjon, skriver meg [email protected] Jeg kan hjelpe å lage det. Mine invitasjoner er håndlaget og billig. Skriv meg hvis interessert.

Skrevet

Jeg har også sett disse nydelige invitasjonene - men for vår del er det en investering som ikke på noen måte kan forsvares mht prisen som kan gi en stakkar åndenød.

Jeg hadde planer om å lage våre selv, men fant noen enkle Hallmarkkort i den lokale bokhandelen som jeg likte så godt at jeg fant ut at det funker vel så bra for oss. I tillegg har jeg kjøpt noe pent papir som jeg skriver litt mer info på, legger dette i en eske sammen med noe sjokolade som er kjent fra stedet vi skal gifte oss, og har et fint bånd rundt esken.

I noen tilfeller er "enkle det beste" fant jeg ut :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...