Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har leid en leilighet i Torrevieja noen uker i sommer og kjeresten min og jeg skal nedover i 9 dager. Har vært i Spania ett par ganger før men da i Santa pola og Altea der det ikke er like mye turister som jeg har fått inntrykk av at det er i Torrevieja - og da spesiellt nordmenn. Vi er ute etter fine strender, gode spisesteder, bra shopping, ulike aktiviteter og severdigheter - har dere noen tips? Vi er 25 år foresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Foreldrene mine har leid en leilighet i Torrevieja noen uker i sommer og kjeresten min og jeg skal nedover i 9 dager. Har vært i Spania ett par ganger før men da i Santa pola og Altea der det ikke er like mye turister som jeg har fått inntrykk av at det er i Torrevieja - og da spesiellt nordmenn. Vi er ute etter fine strender, gode spisesteder, bra shopping, ulike aktiviteter og severdigheter - har dere noen tips? Vi er 25 år foresten.

Mil palmeras ( vet ikke om det er rett skrevet) er en strand som ligger ca 15 minutt m. bil (hvis jeg husker riktig) fra sentrum av Torrevieja. Den er helt nydelig, og ganke stor og lang :)

Habaneras er et kjøpesenter i sentrum av Torrevieja.. det er ikke kjempe stort, men myyye fint der.. de har en veldig bra restaurant der på det senteret, og rett over veien (på baksiden, på en måte) er det en god del restauranter å velge mellom som jeg kan huske :)

Aktiviteter ble det ikke så mye av på turen jeg var på, men det er mye muligheter :) Du kan jo gå inn på hjemmesidene til ving og apollo osv, eller søke på nettet etter aktiviteter :) Finner mye rart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...