Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har veldig mørkt hår, har farget det endel med permanente hårfarger. Mørk brun, og endel rødt. Siste gang jeg farget det med rødbrun farge var i desember, siden da har jeg bare brukt brunfarge som ikke er permanent. Nå vurderer jeg å ta "avfarging", få ut det mørke. Men kan det bli fint? Skjønner jo at det blir oransje eller noe lignende, men kan det fikses så det ser bra ut? Noen med erfaringer? har ikke tenkt å begi meg ut på dette selv altså.. hehe :) skal bestille time hos frisør.

Videoannonse
Annonse
Gjest No wonder women
Skrevet

JEg har hørt at man skal unngå avfarging for enhver pris. Det blir visst veldig stygt.

Gjest Faerie
Skrevet

Avfarging bleker håret og sliter veldig på det. Jeg har vært så dum å prøve meg på avfarging selv, en gang, og det var fordi jeg syntes håret var blitt for mørkt. Håret ble orange, og jeg måtte selvfølgelig farge det. I tillegg måtte jeg klippe meg helt kort ganske snart etter, håret ble så skadet og slitt at jeg ikke hadde noe valg. Jeg gjorde det riktignok hjemme, det kan hende håret får mildere behandling hos frisøren.

Jeg tror heller jeg ville lagt inn noen lysere striper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...