Gå til innhold

True blood

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har sett en del klipp fra true blood og synes egentlig serien ser veldig bra ut.

Tenkte å kjøpe serien, men jeg er nyskjerrrig på om noen andre har sett serien og hva dere evt synes?

Og jeg har hørt sesong nr 2 kommer snart, men noen som vet hvilken kanal det sendes på? (kanskje litt dumt spm men..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har sett en del klipp fra true blood og synes egentlig serien ser veldig bra ut.

Tenkte å kjøpe serien, men jeg er nyskjerrrig på om noen andre har sett serien og hva dere evt synes?

Og jeg har hørt sesong nr 2 kommer snart, men noen som vet hvilken kanal det sendes på? (kanskje litt dumt spm men..)

Oi, ble muligens feilposting dette, bare å flytte tråden hvis nødvendig!

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg ser det ikke på tv så jeg vet ikke vilken kanal det går på (tror det er canal+), men jeg liker serien veldig godt:) Anbefales hvis du liker vampyrer, litt drama, litt krim og en dæsj såpe^^

Skrevet

Har nettopp sett sesong 1 på surfthechannel, og syns serien var helt super!! Jeg kommer så avgjort til å kjøpe serien på DVD når den tid (og lønn) kommer.

Skrevet

Takk for svar! liten avsporing, men surfthechannel, går det ut på at man betaler en fast sum i måneden for å kunne laste ned?

Skrevet (endret)
Takk for svar! liten avsporing, men surfthechannel, går det ut på at man betaler en fast sum i måneden for å kunne laste ned?

Nei, stc samler på en måte sammen linker til sider hvor man kan se episoder. Mange forskjellige sider som tilbyr episoder, noen kan man se helt gratis fra, andre har en maxgrense for hvor mye man kan se hver dag (feks Megavideo lar deg se 72 minutter før du må vente en time for å se mer dersom du ikke er premium medlem).

Man laster ikke ned, det fungerer på samme måte som youtube, dvs du ser der og da.

Edit: Send meg en PM hvis du vil ha linken til True Blood episodene.. Vet ikke om det er tillatt å legge den ut her..

:)

Endret av Yvaine
Skrevet
Nei, stc samler på en måte sammen linker til sider hvor man kan se episoder. Mange forskjellige sider som tilbyr episoder, noen kan man se helt gratis fra, andre har en maxgrense for hvor mye man kan se hver dag (feks Megavideo lar deg se 72 minutter før du må vente en time for å se mer dersom du ikke er premium medlem).

Man laster ikke ned, det fungerer på samme måte som youtube, dvs du ser der og da.

Edit: Send meg en PM hvis du vil ha linken til True Blood episodene.. Vet ikke om det er tillatt å legge den ut her..

:)

Tusen takk for svar! Jeg fant ut av det, har sett en episode nå og dette er helt klart en serie for meg:)

Skrevet

Festlig serie fra begynnelse til slutt. Jeg fulgte sendeskjemaet til HBO, men jeg får vurdere å skaffe meg DVD-en, når den engang ankommer. Formodentlig er den alt ute i USA, da den finnes som Sone 1-import på Platekompaniet.

• 4 uker senere...
Skrevet

Elsker serien og ENDELIG er sesong 2 begynt. :D HERLIG! :popcorn:

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg oppdaget denne serien i forrige uke og ble hekta... det er absolutt den aller beste serien jeg har sett noen gang...

Jeg drømmer om vampyrer om natta - stort sett Eric... og det er en pine å vente på neste episode... hele seks dager igjen...

Fant denne videoen på youtube av Eric... han er dødsrå: http://www.youtube.com/watch?v=XZg80lcNBVw&NR=1

Skrevet

Første sesong av True Blood begynner på NRK i oktober..

Gjest fragment
Skrevet

Som stor Alan Ball-fan har jeg sett alt av True Blood sålangt. I mine øyne kan serien virke litt langdryg i enkelte perioder, men liker den allikevel godt. Andre sesong er bra, og nå har man vel også fått bekreftet at det blir en tredje sesong til neste år.

Skrevet

Kjempebra serie! Min favoritt for tiden:) Laster ned fra sesong 2 hver mandag..

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg å se denne serien, har hørt mye positivt om den. Jeg likte Buffy og Angel veldig godt, er True Blood noe à la disse, eller ... ?

Skrevet

Jeg er også stor fan av Buffy, og elsker True Blood. Vampyrene i denne serien er noe ulike de i Buffy, men det blir du vant til! Så har folk en tendens til å vise mer hud i True Blood, men det gjør vel ikke noe? :lur:

Eric er min favoritt!

Skrevet
Så har folk en tendens til å vise mer hud i True Blood, men det gjør vel ikke noe? :lur:

Skal prøve å overleve det ... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...