Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Når folk snakker om bikinilinjen, hva/hvor mener en egentlig da?Hvilket område faller under liksom?
Twink Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ser ihvertfall på det som alt som er synlig mens man har på seg truse/bikinitruse. Hvis man har tatt bikinilinja har man en trekant igjen.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 når jeg snakker om bikinilinjen sier jeg det bare fordi det er "akseptert" jeg barberer aldri bare bikinilinjen, selv om jeg omtaler det som å "ta bikinilinjen". Alt skal vekk. Hår der nede klør!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 når jeg snakker om bikinilinjen sier jeg det bare fordi det er "akseptert" jeg barberer aldri bare bikinilinjen, selv om jeg omtaler det som å "ta bikinilinjen". Alt skal vekk. Hår der nede klør! Jeg klør når jeg ikke har hår. Jeg tenker håret som kommer på innsiden av lårene, er som oftest 1-2 cm og litt innover mot kjønnsleppene. Mer enn det er ikke bare bikinilinjen for meg.
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Når folk snakker om bikinilinjen, hva/hvor mener en egentlig da?Hvilket område faller under liksom? Når man tar bikinilinjen tar man det som synes når man er ikledd bikini. Hvor denne grensa går avhenger selvsagt av størrelsen på bikinien.
charlott Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Utrykket bikini området brukes mer og mer, da det er mer korrekt med tanke på hva man ofte refererer til med bikinilinjen. Charlotte
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Når man tar bikinilinjen tar man det som synes når man er ikledd bikini. Hvor denne grensa går avhenger selvsagt av størrelsen på bikinien. Men hva omfatter den? Venusberget? veiviseren? lårene? Eller hva??? ingen som kan svare?
Gjest linjeløs Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Men hva omfatter den? Venusberget? veiviseren? lårene? Eller hva??? ingen som kan svare? Synes du har fått mange gode svar jeg! Poenget de forsøker å fortelle deg, er at bikinilinjen ikke er et fast definert omr, men mer et begrep på det håret du ikke vil ha der nede. Og det varierer jo en del!... linjeløs
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Alt kjønnshår som ikke dekkes av trusa kan man vel si.
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Men hva omfatter den? Venusberget? veiviseren? lårene? Eller hva??? ingen som kan svare? Det kommer jo ann på størrelsen på trusa di det. Har du tangabikini er omfatter bikinilinjer mye mer enn ved enn vanlig truse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå