Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Tror jeg skal lansere en ny iskrem. Den skal hete Klitor. På butikken Lille ole på 6 år: "Mamma mama kan vi kjøpe Klitor-is? " Mor: "Nei, gutten min, sånt skal vi ikke ha." :Lille Ole gråtene: Men jeg vil ha Klitor-is. Tenk for et morsomt syn for vi som står å ser på. Far: Nå, gutten min, hva har du gjort på skolen i dag da? Gutt 13: Å ikke noe spesielt. Men vi fikk Klitor-is av læreren da. Vel, det kan jo bli en morsom telefon til skolen. Eller hva med gamla på 85 som spør mannen " Du vil ikke ha Klitor-is i dag da"? Jeg hørte at den er veldig god. Den skal være som kjeksis og sånn der liter is på boks. kjeksisen kan koste rundt 15 kroner. Kanskje jeg lager en liten Klitor-is også til 7.50. Den blir jo ganske billig.
The Kitten Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Tror jeg skal lansere en ny iskrem. Den skal hete Klitor. På butikken Lille ole på 6 år: "Mamma mama kan vi kjøpe Klitor-is? " Mor: "Nei, gutten min, sånt skal vi ikke ha." :Lille Ole gråtene: Men jeg vil ha Klitor-is. Tenk for et morsomt syn for vi som står å ser på. Far: Nå, gutten min, hva har du gjort på skolen i dag da? Gutt 13: Å ikke noe spesielt. Men vi fikk Klitor-is av læreren da. Vel, det kan jo bli en morsom telefon til skolen. Eller hva med gamla på 85 som spør mannen " Du vil ikke ha Klitor-is i dag da"? Jeg hørte at den er veldig god. Den skal være som kjeksis og sånn der liter is på boks. kjeksisen kan koste rundt 15 kroner. Kanskje jeg lager en liten Klitor-is også til 7.50. Den blir jo ganske billig.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Dette har jeg ventet på lenge! Pen-is og Klitor-is er sikkert kjempegodt. Hvilken smak skal klitor-isen ha da?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Dette har jeg ventet på lenge! Pen-is og Klitor-is er sikkert kjempegodt. Hvilken smak skal klitor-isen ha da? Den skal ha jordbærsmak. Mulig den kommer i flere smaker etter hvert.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Den skal ha jordbærsmak. Mulig den kommer i flere smaker etter hvert. Ok, men pass på at det ikke blir en sånn kunstig jordbær-smak da, det er ikke noe godt. Kanskje det også hadde vært en idé med skikkelig god jordbærsaus til?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 teit Kunne du ikke bare la tråden dø en stille død da, om du mente den var så teit?
Minttu Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 ja, det må være jordbærsaus karamell er jo også digg ^^
Avalon Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Jaja, det har allerede vært en gammel dame på butikken og spurt etter möven penis is, istedet for möven pick som den egentlig heter...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Røven pikk? Fy skamme seg, for en vulgær språkbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå