Gå til innhold

trenger tips til bursdagsgave..50årsdag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_brownies_*
Skrevet

Hei,

Trenger sårt for noen tips til bursdagsgave.

Jeg har en svoger som skal feire 50årsdag snart og har ikke peiling på hva jeg og mannen min skal gi som gave. Han har rett og slett alt han trenger..

har tenkt litt på noe gavekort til frivillige organisasjoner...som kanskje er mest fornuftige når bursdagsbarnet har alt han trenger og litt til..

Vi har ikke spurt ham heller om ønskegave...men regner med at alle de andre 50-60 personer har spurt det samme...

Takknemlig hvis noen ville gi noe tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg synes å gi penger til en veldedig organisasjon i hans navn er en veldig flott gave!

Men når man blir 50, så er det jo en ganske spesiell dag, så hva med å kjøpe en opplevelse til han? Kan være alt mulig fra fallskjermhopp til spahotell for han og kona for en helg.

Ser det er planlagt feiring, hva med en hemmelig oppgradering av selskapet? Da kan dere jo evt gå flere sammen og spleise, kanskje det er et lokalt band han liker godt som kan komme og spille, eller noe annet gøy?

Gjest Gjest_brownies_*
Skrevet

Hei Twink

Takk for tipset...

Oppgradering av festen ver nok uaktuelt. han har vel leid inn et eller annet luksus firma for å ordne alt. synes det er vanskelig når man skal gi noe gave til en som har penger...har reist mye..

hadde egentlig ikke noe problem. vi skulle spleise med en annen svoger før han plutselig en eller annen grunn ville ikke mer å spleise.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

- Fyverkeri som avfyres ved midnatt

- Stand-up show m/ middag

- Green-card (Golf)

- Lagringsvin(er)

- Tannbleking (!?!?)

- Kunst (Maleri)

Skrevet

Kanskje lettere å prøve med gode tips hvis du forteller litt mer om ham.

Hva han er opptatt av. Hva han gjør på fritiden, etc. :)

Gjest Gjest_brownies_*
Skrevet

så langt jeg vet er bursdagsbarnet interessert i golf, noen malerier..(hjemme hos ham er fullt av bilder på alle vegger)..han er veldig glad i rødvin :-)) og ofte har han på seg T-skjorte type "piquet"..eller hva det heter der t-skjorte med krage på. Tenkte kanskje å kjøpe et halv dusin med sånne med regnbuensfarge...

takk for tips bidragene så langt...

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Forslaget ditt med denne typen gavekort synest jeg er helt forkastelig dersom ikke jubilanten selv har sagt at det er ønskelig med denne type gave. Jeg hadde synest det var FLAUT å ikke ha med noe personlig. Å kjøpe gave er slett ikke vanskelig, men en må som før nevnt vite litt om hva personen liker. F.eks. en flaske konjakk, eller rødvin pyntet med en dekorasjon fra blomsterbutikken er kjempestilig. Jeg bruker å levere flasken på blomsterbutikken og får den tilbake kjempelekker (og pakket i cellofan, så kan alle se den uten at den trenger åpnes..).

Gjest Gjest
Skrevet

Så fremt han drikker alkohol, så er gave tul en mann på 50 verdens enkleste å finne på: Konjakk (helst fra kr 800 og oppover).

Skrevet

Kunne en flott innbundet bok om vin eller hans yndlings-billedkunstner være noe kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...