Gå til innhold

Veldig smerter i magen (og ryggen).

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig :(
Skrevet

Kjære KG- venner!

Jeg orker ikke utdype noe nærmere så jeg gjør hele historien kort!

For ca 4 uker siden fikk jeg vondt i korsryggen. Gikk slik i 3 uker og var hos fastlegen min på Tirsdag etter at det ble verre (måtte dra hjem fra jobb). Fikk sykemelding og beskjed om å gå noen turer så ble det sikkert bra! Og skulle jo komme tilbake om det ble værre.. Hadde vondt i ryggen hele uken, og på Fredag begynte jeg og få vondt i magen i tilegg.. Veldig vondt! Kjennes ut som om jeg får kramper i magen.. Våkner på natten av at jeg har vondt i magen.. Det sitter ikke på 1 plass hele tiden, men flytter litt på seg.. Er mest vondt på sidene av magen (klumsete forklart) Samtidig som det sitter i ryggen hele tiden.

Å gå tur er ganske umulig, så det får jeg ikke gjort (er redd jeg ikke kommer hjem igjen!)

Så mens jeg sitter her og venter på at klokken skal bli 8.30 mandags morgen slik at jeg får ringt fastlegen min blir jeg så nervøs.. Hvorfor har jeg så vondt??

Er det noen som har vært borti noe slik før??

Med vennlig hilsen en litt nervøs gjest som prøver å ikke uroe seg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sitter smertene i magen og ryggen? Er det kun nede ved korsryggen, eller er det høyere opp? F.eks under og langs ribbeina. Tenkte det kunne være gallestein, men da sitter smertene som regel noe høyere.

Gjest engstelig :(
Skrevet

Ja, jeg tenkte også det. Akkurat nå har jeg ikke vondt i magen, kun ryggen.. Og da sitter det nede i korsryggen. Når jeg har vondt i magen (etter at jeg spiser virker det som??) er det under ribbbenda og nedover på siden. (der eggstokkene er tror jeg ) Kjennes ut som jeg har hold i siden, uten at jeg har det :)

Hmm.. Takk for svar da =)

Skrevet

Jeg har nesten akkurat det samme. Vondt i ryggen, og ganske vondt i magen etter at jeg har spist. Var hos lege, og tok blodprøve for cøliaki, som jeg ikke har fått svar på enda. Men jeg tror ikke ryggen har noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...