L@dy Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har lenge tenkt å få bestilt meg noen ordentlig produkter f.eks via lookfantastic eller tilsvarende ettersom det blir litt billigere enn å gå til hudpleier. Men det er jo en mengde produkter og hva skal en bestille? Jeg er som sagt 36 år, har vel kombinasjonshud, men ellers normal. Røyker ikke. Noen som kan anbefale f.eks dagkrem og rensekrem er vel det viktigste, ja, kanskje en rensemaske også. Dermalogica har vel gode produkter, såg de hadde noe som heter "Dermalogica AGE Smart", kanskje jeg er blitt så "voksen" nå at det hadde vært noe? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg er 35 og liker disse produktene godt http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Skin-Care, særlig de i c vitamin varianten.
Kamelia83 Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har lest ganske mye bra om Decleor her. Har nettopp bestilt meg produkter selv også. Hydra Floral krem eller emulsion er bra for normal og kombinasjonshud som trenger fukt. Og f.eks cleansing milk og tonifying lotion? Hydra Floral mask skal være en veldig god fuktmaske. Decleor er veldig billig på cheapsmells.com.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Uansett hvilket merke du bruker, så bør du ha følgende produkter: Et renseprodukt En toner (ansiktsvann) tilpasset hudtype En dagkrem med solfaktor En nattkrem En øyekrem Et pleiende serum Dette er basisen i hudpleien din, og så kan du utvide med div. spesialprodukter etterhvert.
L@dy Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Uansett hvilket merke du bruker, så bør du ha følgende produkter: Et renseprodukt En toner (ansiktsvann) tilpasset hudtype En dagkrem med solfaktor En nattkrem En øyekrem Et pleiende serum Dette er basisen i hudpleien din, og så kan du utvide med div. spesialprodukter etterhvert. Var ikke dette veldig mye? Ettersom jeg er litt lat med å rense huden nå, så tenker jeg dag/natt krem ( helst en kombinasjon av dette) og en rensekrem... Men det har nok mye med vanen å gjøre, så jeg får se om jeg blir flink etterhvert. Jeg har igrunn landet litt på Dermalogica eller Declor produkter, men jeg håper å få ta en tur til en hudpleier i morgen for å høre hva de anbefaler. Ja, skulle gått for lenge siden, men ting tar jo litt tid.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Var ikke dette veldig mye? Ettersom jeg er litt lat med å rense huden nå, så tenker jeg dag/natt krem ( helst en kombinasjon av dette) og en rensekrem... Men det har nok mye med vanen å gjøre, så jeg får se om jeg blir flink etterhvert. Jeg har igrunn landet litt på Dermalogica eller Declor produkter, men jeg håper å få ta en tur til en hudpleier i morgen for å høre hva de anbefaler. Ja, skulle gått for lenge siden, men ting tar jo litt tid. Joda, det er kanskje litt mye, men du trenger ikke kjøpe alt på en gang. Du kan jo droppe ansiktsvann etter rensekremen, kaldt vann funker utmerket:) Serum og øyekrem synes jeg kan prioriteres. Jeg er i slutten av trettiårene selv, og merker forskjell om jeg ikke bruker disse produktene en periode, selv om jeg har få rynker og ellers fin hud for alderen. Når det gjelder dag/nattkrem, så skal jo de fylle ulike behov, så da hadde jeg nok kutta nattkremen og brukt serum under fuktighetskremen (dagkremen) om natten, for å gi huden ekstra næring.
Gjest Malen Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Jeg vil anbefale deg følgende produkter: Rens: Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser (rens med melkesyre) Fuktighet: Dermalogica Dynamic Skin Recovery SPF 30 eller Dermalogica Skin Smoothing Cream Peeling: Dermalogica Daily Microfoliant Maske: Dermalogica MultiVitamin Power Serum: Obagi Professional-C Serum 15% Jeg anser rens og fuktighet som det mest grunnleggende sammen med solfaktor. Obagi sitt c serum skal brukes under dagkrem og beskytter huden mot aldring. Dersom du ønsker en krem med syre til høsten vil jeg anbefale Bioglycolic bioclear fra Jan Marini. Den har hjulpet meg mye :-) Lykke til i valg av produkter i denne jungelen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå