Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det blitt sånn i dette samfunnet at med en gang man får krppshår, så fjernes det? Dette forstår jeg bare ikke?

Hvorfor kan vi ikke gå runt som vi er og føle oss vel, med hår under armer, hår i skrittet og hår på beina? Jeg barberer meg selv , men ikke for egen del, kun for at folk ikke skal reagere med vemmelse når de ser meg. Det er trist. Synes jo ikke det er ubehagelig med litt hårvekst under armer og på beina, selv om jeg er voksen kvinne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Litt synd at det har blitt slik ja.

Selv barberer jeg meg når jeg föler for og hvor mye jeg föler for.

Sjeldent jeg er glattbarbert mellom beina, men stusser selvfölgelig bikinilinjen (av egen lyst)

Barberer leggene fordi jeg syns det föles bedre bare, men stort sett så gjör jeg det bare om sommeren.

Under armene barberer jeg også stort sett bare om sommeren.

Det er varmere og jeg svetter mer om sommeren, så det er derfor jeg gjör det

Ja - jeg er visst ganske hårete store deler av året. Folk får da synes hva de vil - driter en lang marsj i hva dem mener. Min samboer tenner på meg og elsker meg uansett og jeg er fornöyd med meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi (jeg synes) det er stygt. Men damer kan ha litt hår på musa, det godtar jeg, men barbert er best. Alt annet kropshår på menn og kvinner skal bort. Menn kan også fjerne det mellom beina. Altså håret.

Hvorfor kan vi ikke gå runt som vi er og føle oss vel,

Du vil gå naken også? Vi er opprinnelig skapt for å være naken, men det vet du jo?. Selv så synes jeg det er greit, men hår skal bort, uten om på hodet. Men å gjøre det for andre? Nei, så snill er jeg ikke, jeg gjør det for min del.

Gjest Gjest
Skrevet
Litt synd at det har blitt slik ja.

Selv barberer jeg meg når jeg föler for og hvor mye jeg föler for.

Sjeldent jeg er glattbarbert mellom beina, men stusser selvfölgelig bikinilinjen (av egen lyst)

Barberer leggene fordi jeg syns det föles bedre bare, men stort sett så gjör jeg det bare om sommeren.

Under armene barberer jeg også stort sett bare om sommeren.

Det samme gjør jeg. Nå synes jeg ikke glattbarbert mus hverken er pent eller god, så det har kun blitt med noen få utprøvinger.

Men generelt så synes jeg det er trist med at vi skal ha et så anstregnt forhold til egen kropp, at vi synes det er ekkelt med det som hører med naturlig til kroppen. Og jeg synes det er ganske rart hvorfor kjønnshår/behåring som kommer frem i puberteten som skal være stygt. Kan vel liksågodt vært at noen fant ut det er stygt med øyenbryn og øyevipper. Så hadde vi alle sammen gått rundt med glatte ansikt. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...