Gjest bambi_25 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg leter etter en frisør i Oslo som jeg kan tørre å la klippe håret mitt. Jeg har hodet fullt av korketrekkere over det hele. Er omtrent to år siden jeg har vært hos frisøren sist, har brukt mamma til å stusse tuppene når det trengs. Jeg er rett og slett livredd for frisører. De har alltid masse ideer og får vann i munn når de ser håret mitt, gjør aldri det jeg ber om og jeg kommer ut og ser helt forferdelig ut. Og det blir enda verre etter vask når man skal style det selv. Jeg trenger en frisør som kan krøller, og som vet hvordan de skal klippes og vedlikeholdes. Gjerne en som har ideer om frisyrer som faktisk ser bra ut på krøller. Noen som vet om en? Spiller ingen rolle hvor i Oslo, når det gjelder håret mitt kan jeg reise hvorsom helst og betale det som skal til!
Gjest Gjest_Krølltopp_* Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har samme hårtype som deg. Før var jeg aldri fornøyd når jeg kom fra frisøren, og slet lenge før jeg fant en frisør jeg ble fornøyd med resultatet til. Men nå går jeg på absolute hair i parkveien. Det er bare ei som jobber der, og hun er kjempeflink! Og veldig billig, siden hun holder på å etablere seg. Anbefales på det sterkeste!!
Gjest lille_kvinne Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Har akkurat samme problem! Takk for tipset, skal sjekke det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå