Gjest Gjest_usikker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror jeg overreagerer, men alikevel så er jeg litt usikker. Så trenger noen råd her. I dag når jeg logger på facebook siden min titter jeg innom kjæresten min sin for å se hva som var kommentert på bildene han la ut i går. Men.. plutselig var ikke "status" oppført lenger.. Ble litt forvirra og spurte om han hadde slått opp med meg over facebook ettersom statusen var borte. Neida sier han, om jeg skal slå opp har jeg da større vett enn å gjøre det på facebook. Nå er jeg skikkelig .. unerd når det kommer til sånne ting, og siden min er der bare for å få kontakt med venner jeg ikke har snakket med siden skoletiden. Uansett, jeg snoker da rundt og leter og forstår ikke hvordan statusen kan ha blitt borte på den måten. Snakker fortsatt med han på msn og nevner at jeg forstår ikke hva som har skjedd, og forklarer hva det er jeg mener som har blitt borte. Spiller det noen rolle? sier han Ja sier jeg, om facebook fjerner personlig informasjon uten at vi vet om det så har jeg lyst til å vite hvorfor. Herregud du er så paranoid! svarer han. På dette tidspunket begynner jeg å lure på hva som egentlig foregår. Å joda, der fant jeg ut av det. Å fjerne forholds status er noe man gjør selv manuelt. Hvorfor har han fjernet den? (kan være mange grunner til det) Men hvorfor kunne han ikke bare si "åja, nei det forandret jeg på i sta fordi.." hvorfor måtte han vri seg unna ved å ikke svare og bare kalle meg paranoid? Jeg er fullt klar over at det høres ut som om jeg overreagerer.. Men i går ba han med seg ei jente fra jobben med på grillfest (langdistanse forhold så jeg kunne ikke bli med selv) og var veldig usikker på om han hadde driti seg ut ved å gjøre det. Så i dag er statusen vår borte og jeg er den som er dum som ikke skjønte noen ting og lette til jeg fant ut av det. Er det helt feil av meg og sitte og fundere på dette? Altså det at forholdsstatusen er borte er ikke det jeg reagerer på. Men at han med en gang gikk til angrep på meg når jeg prøvde og finne ut av hvorfor den var borte.
Gjest gutt27 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Hei Beklager å si det men du overreagerer ikke. Det høres ut som om typen din fant det best å ikke ha noen status slik at han enklere kan flørte med nye bekjentskaper uten at de trenger å få vite at han har dame når de legger han til på facebook. Dette er jævla feigt gjort, og på en måte sier det litt om at han ikke ønsker å kringkaste forholdet deres til alle og enhver. For min egen del så er det ikke noe jeg heller vil, enn at folk skal vite at jeg er sammen med den beste jenta i hele verden. Det blir litt som å svare "neida jeg er singel jeg" når du treffer noen ute på byen og spør om de er singel. For å gjøre saken enda verre så vrir han seg unna og gidder ikke svare ordentlig for seg når du spør hva som har skjedd. Slik ville iallefall JEG ha følt det, før jeg fikk en god forklaring, tror mange ville vært enige med meg. Jeg synes ikke du overreagerer.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Det er jo faktisk litt rart at han har fjernet statusen manuelt og ikke bare sa det når dere snakket sammen. Er jo bittelitt nærliggende å tenke at han vil fremstå som singel på fb av diverse grunner, og at dette kanskje ikke var noe å fortelle deg. Er han et gigantisk rasshøl så har han fjernet den fordi han vil sjekke opp ei annen og late som det er slutt/han alltid har vært singel. Det enorme hullet i den planen er hvis hun plustelig skriver "hei søten" på veggen hans. Så jeg tror neppe han er så brød. En annen greie er kanskje at han synes det er teit å ha statusen slik på facebook. Mange synes det, meg inkludert. Kjæresteri via fb er ut og fjortis, hehe. Dette er heller ikke noe han kanskje ville si. Bare fjernet den fordi han ikke så vitsen, liksom. Du kunne jo blitt såret av det og. En slags mellomting er vel kanskje at han ikke nødvendigvis løper rundt og påstår at han er singel, men at han likevel ikke trenger å ha det svart på hvitt på facebook for alle som er innom. Kanskje han småflørter litt med andre på et heeelt uskyldig nivå og følte den "i et forhold med xxx" var litt for blokkerende for eventuelle komplimenter og bekreftelser han mottar fra andre. Hvis du er med på tanken.
Dyregod Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Hei du... Har han nylig blitt kjent med damer og lagt dem til på facebook? For da har han nok gjort det for at de ikke skal se at han har kjæreste.. Uff dette er jo ikke noe hyggelig... Du overreagerer absolutt ikke! Hvis han ikke vil vise at han er sammen med deg til folk, da syns jeg du fortjener bedre! Hvis dere i tillegg har et avstandsforhold kan jo dette være et tegn på at han flørter med andre damer bak din rygg, ikke vet jeg...Jeg hadde reagert VELDIG på dette og syns du bør tra en real prat om dette. Og hvis han bryr seg om deg bør han ikke bli sur når du tar det opp, heller ordne opp! Lykke til!
Gjest TS Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Var litt redd for det ja.. Har full forståelse for at det blir litt fjortis og at det egentlig ikke betyr så mye med den statusen. Problemet er jo at han ikke kunne fortelle meg dette når jeg lurte på hva som hadde skjedd og heller angrep meg. Har veldig lyst til å ta det opp med han igjen, så jeg får finne en måte og spørre rett ut om hvorfor han ikke bare kunne si at nei den hadde han fjernet selv. Men ville ikke lage et nummer ut av det om jeg bare overreagerte.
Gjest TS Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Hei du... Har han nylig blitt kjent med damer og lagt dem til på facebook? For da har han nok gjort det for at de ikke skal se at han har kjæreste.. Uff dette er jo ikke noe hyggelig... Du overreagerer absolutt ikke! Hvis han ikke vil vise at han er sammen med deg til folk, da syns jeg du fortjener bedre! Hvis dere i tillegg har et avstandsforhold kan jo dette være et tegn på at han flørter med andre damer bak din rygg, ikke vet jeg...Jeg hadde reagert VELDIG på dette og syns du bør tra en real prat om dette. Og hvis han bryr seg om deg bør han ikke bli sur når du tar det opp, heller ordne opp! Lykke til! Han har begynt og sosialisere seg med folk fra jobben.. spesielt jenter jeg aldri har hørt om. Spurte han nettopp om det og han nektet for at han hadde forandret det og ble fly forbanna for at jeg kunne tro noe sånt. Ga han en lang tale om at jeg ikke bryr meg om at han vil ha det der eller ikke og at det som gjør at jeg reagerte er at han ikke sa noe når vi snakket om det. Man kan ikke akkurat si jeg fikk noen forståelse. Og det at han angriper meg og legger det over på at jeg har gjort noe galt syns jeg er ganske så skummelt. For meg betyr angrepet at det faktisk ligger noe bak.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg synes han burde snakket med deg om det før han forandret status. Forstår godt at du reagerer. Jeg hadde hatt problemer med å stole på han.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Og det at han angriper meg og legger det over på at jeg har gjort noe galt syns jeg er ganske så skummelt. For meg betyr angrepet at det faktisk ligger noe bak. Dessverre så er det ofte et dårlig tegn ja..! De jeg kjenner som har oppdaget tegn på at mannen er utro har ofte blitt møtt med kjefting og sinne, når de har hatt helt rett. Sier ikke at fyren din nødvendigvis er utro, men han slettet nok statusen fordi han ville fremstå som singel av diverse grunner (småflørting etc) og han angriper deg som en forsvarsmekanisme.
Gjest Gjest_brunette_* Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Jeg synes ikke du overreagerer, i det heletatt. En ting er hvis man aldri har hatt status, fordi man synes det er teit, fullt ut forståelig. Men hvis man har hatt det, og så tar det bort, og IHVETFALL uten å snakke med partneren om det, og ha en jævlig god grunn.... da hadde jeg tolket det som at han hadde planer om å adde noen som han ikke ville at skulle vite at han var opptatt. Dette lukter det lang vei av!! sorry, men det er bare min mening.. jeg hadde blitt dritparanoid..
Gjest bambi_25 Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Syntes ikke du overreagerte, det her lukter det snusk av..
LadyB Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Uff, jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg! Teit av han å gå i forsvarsposisjon på den måten....
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 Uff, jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg! Teit av han å gå i forsvarsposisjon på den måten.... Jeg syns heller ikke du overreagere. jeg var i ett forhold for ikke lenge siden og han forandret plutselig statusen på Fb han også til singel. Det var hans måte å slå opp på. Kom som lyn fra klar himmel. Det er ikke sikkert at din kjæreste vil gjøre det slutt med deg som min gjorde men når det gjelder det motsatte kjønn så er det ikke noe som forundrer meg lenger i hva de er i stand til å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 At han går i forsvar og angriper deg er dessverre et tegn på at han har noe muffens på gang. Pose og sekk vet du....
Lady La-Laa Skrevet 14. juni 2009 #15 Skrevet 14. juni 2009 Du overreagerer så absolutt ikke!! Først må man jo spørre seg hvorfor han har gjort dette, og jeg tror som flere andre har har sagt at han ønsker å fremstå som singel, slik at han flørte med andre damer der inne. Hvis så er tilfellet så synes jeg det i seg selv er ganske ille... Videre håpet han vel på at dette ikke var noe du skulle legge merke til, og når du så gjør det så fraskriver han seg all befatning med det... Jeg er ikke så sikker på om jeg ville hatt en kjæreste som "legger seg ut på markedet" Men det kaaan jo være at han ikke mener noe med dette. Så hvis jeg var jeg deg hadde jeg sagt "dette var veldig mystisk, men da får vi rette det opp igjen da" Også legger du han til som partner da må han jo godta, så får du se hva han gjør.. Itillegg hadde jeg blitt litt aktiv med å skrive "kjæreste ting" på wallen hans, så får du se om det blir stående eller om det også på "mystisk vis" blir slettet av facebook...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. juni 2009 #16 Skrevet 14. juni 2009 skjønner deg veldig godt! hadde selv begynt og lure hvis statusen ble "endret av fb". Når man går til forsvar pga at man spør om en liten ting, så ville jeg satt han skikkelig på plass. Det skal ikke være slik at kjæresten din går til forsvar vær gang du spør om noe, ivertfall ikke når du spør om en facebook status.... Vet ikke om dere har utvekslet passord med værandre? Hvis ikke, så spør han om dere ikke skal utveksle facebook passord. Om han blir sinna pga det ville jeg begynt og fundere på om det er noe spessielt med og fjerne facebook statusen.
Gjest TS Skrevet 14. juni 2009 #17 Skrevet 14. juni 2009 skjønner deg veldig godt! hadde selv begynt og lure hvis statusen ble "endret av fb". Når man går til forsvar pga at man spør om en liten ting, så ville jeg satt han skikkelig på plass. Det skal ikke være slik at kjæresten din går til forsvar vær gang du spør om noe, ivertfall ikke når du spør om en facebook status.... Vet ikke om dere har utvekslet passord med værandre? Hvis ikke, så spør han om dere ikke skal utveksle facebook passord. Om han blir sinna pga det ville jeg begynt og fundere på om det er noe spessielt med og fjerne facebook statusen. Hehe, jeg har facebook passordet hans. Og har vært fristet til og logge inn og sette statusen tilbake. Og hvis han spørr om jeg har gjort det bare svare "nei er ikke meg, er sikkert facebook som har gjort det av seg selv igjen". Om statusen enda en gang da blir borte kan han ikke lenger vri seg unna med at det skjedde av seg selv. Da blir det for opplagt at han er den som har forandret det. Ellers kan jeg jo legge til at han ikke har snakket med meg siden jeg tok det opp. Og jeg får en såkalt silence treatment som straff. Helt greit for meg, ettersom akkurat nå vil jeg ikke snakke med han før han kan fortelle hvorfor han ikke vil vise andre at vi er i et forhold. Det burde jammen gått opp for han at han er sammen med meg etter nesten 3 år. Utrolig nok er han faktisk en voksen mann, leste gjennom hva jeg hadde skrevet tidligere og høres nesten litt fjortis ut
Juso Skrevet 14. juni 2009 #18 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Sikker på at du står som "singel"? Hvis du nemlig går inn på siden hans og trykker på "info", så vil du se hva sivilstatusen hans er. Den boksen som er under profilbildet ditt, kan på en måte forsvinne om du ønsker det, eller om du bare vil at fødelsesdatoen din skal vises, evt trosretning. Om han da har fjernet det slik at sivilstatusen hans ikke skal synes, så ser det ikke ut som om dere er i et forhold mer.Trykker du derimot på "info", så ser du om dere er i et forhold eller ikke. Ikke så veldig bra forklart, men håper du skjønner det. Edit. Endret 14. juni 2009 av Juso
Solskinnsbolla Skrevet 15. juni 2009 #19 Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror jeg overreagerer, men alikevel så er jeg litt usikker. Så trenger noen råd her. I dag når jeg logger på facebook siden min titter jeg innom kjæresten min sin for å se hva som var kommentert på bildene han la ut i går. Men.. plutselig var ikke "status" oppført lenger.. Ble litt forvirra og spurte om han hadde slått opp med meg over facebook ettersom statusen var borte. Neida sier han, om jeg skal slå opp har jeg da større vett enn å gjøre det på facebook. Nå er jeg skikkelig .. unerd når det kommer til sånne ting, og siden min er der bare for å få kontakt med venner jeg ikke har snakket med siden skoletiden. Uansett, jeg snoker da rundt og leter og forstår ikke hvordan statusen kan ha blitt borte på den måten. Snakker fortsatt med han på msn og nevner at jeg forstår ikke hva som har skjedd, og forklarer hva det er jeg mener som har blitt borte. Spiller det noen rolle? sier han Ja sier jeg, om facebook fjerner personlig informasjon uten at vi vet om det så har jeg lyst til å vite hvorfor. Herregud du er så paranoid! svarer han. På dette tidspunket begynner jeg å lure på hva som egentlig foregår. Å joda, der fant jeg ut av det. Å fjerne forholds status er noe man gjør selv manuelt. Hvorfor har han fjernet den? (kan være mange grunner til det) Men hvorfor kunne han ikke bare si "åja, nei det forandret jeg på i sta fordi.." hvorfor måtte han vri seg unna ved å ikke svare og bare kalle meg paranoid? Jeg er fullt klar over at det høres ut som om jeg overreagerer.. Men i går ba han med seg ei jente fra jobben med på grillfest (langdistanse forhold så jeg kunne ikke bli med selv) og var veldig usikker på om han hadde driti seg ut ved å gjøre det. Så i dag er statusen vår borte og jeg er den som er dum som ikke skjønte noen ting og lette til jeg fant ut av det. Er det helt feil av meg og sitte og fundere på dette? Altså det at forholdsstatusen er borte er ikke det jeg reagerer på. Men at han med en gang gikk til angrep på meg når jeg prøvde og finne ut av hvorfor den var borte. Han kaller deg paranoid-angrep er det beste forsvar, han unngår å svare på spørsmålet, han gjør ingenting for å betrygge deg, han har endret status selv. Høres ut på meg som om han er på vei ut men nekter å konfrontere både seg selv og deg med det!
Villpus Skrevet 15. juni 2009 #20 Skrevet 15. juni 2009 Kjære deg, dette var trist. Trist at du blir behandlet på den måten. Ikke innrømmer han det og ikke viser han respekt for deg og dine følelser. Bare det er grunnlag nok for å kvitte seg med ham. Han, av alle, burde forstå at ved langdistanseforhold er slike media en av de få måtene en kan vise kjærlighet på. Og så tråkker han på det dere har. Den grillfesten han gikk på, var det i forbindelse med jobb? Om det var privat og han tok med ei jente fra jobben, har du all grunn til å bli irritert. Hvorfor tok han ikke med en kompis? Og hva er galt med å dra alene på fest? Du fortjener ikke dette, kom deg ut med hevet hode. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå