Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Jeg skal på forlovelsesfest om en uke og jeg trenger en ny fondation! En ordentlig god fondation fra nettet. Jeg har en ung og normal hud og hvis huden er tørr så er det vanligvis i nese, kinn og panne. Jeg har fått mange prøver på clinique, men jeg vet ikke om det er det jeg bør bestille fra nettet. Har dere noen gode anbefalinger på fondation til denne hudtypen?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 og fondationen må gjerne gi mye fuktighet.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 jeg bestilte noen prøve på makeupmekka.no fra Glo minerals flytende foundation, koster 20kr for en prøve. bestilte 3 prøver. pakken kom 2 dager senere! veldig bra leveringstid synes jeg. jeg fant hvem av fargene som passet huden min best og bestilte deretter en hel tube med fargen. Det jeg synes var veldig greit var at ved fargene så stod det hvilken hud det passet til for eks. passer til lys hud med røde undertoner. jeg har en hudtype som trenger fuktighet, og denne virker helt super. veldig drøy i bruk. legger ved en link her
Kamelia83 Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Hva med mineralfoundation? Everydayminerals og Meow syns jeg er bra, men disse får du jo ikke på en uke. Da må du nok bestille fra et norsk nettsted. F.eks fra kissmeminerals eller fra beautybasket.no.
Glynis Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ung hud uten urenheter, men relativt tørr. Dior funker veldig bra for min hud.
Juso Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ville gått for clinique sin. Har det samme problemet som deg når det gjelder å være tørr i ansiktet, og da synes jeg denne foundationen er god. Lett å påføre, tørker fort inn og huden blir ikke tørr av den. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ville gått for clinique sin. Har det samme problemet som deg når det gjelder å være tørr i ansiktet, og da synes jeg denne foundationen er god. Lett å påføre, tørker fort inn og huden blir ikke tørr av den. Anbefales! Det er mange som mener at clarins er bedre enn clinique :S blir så forvirret av alle merkene ,- jeg vil velge noe som er ordentlig bra :D
Juso Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Da går du for clinique. http://www.esthetique.no/Merkeguide/Clinique/20714039684/ Clarins er best når det kommer til solpudder. http://www.esthetique.no/Merkeguide/Clarins/3380814051311/ Synes ihvertfall jeg. Disse to sammen, pluss en rosa rouge fra clinque er skikkelig flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå