Gjest Gjest_Nadia_* Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Venter en liten datter og tenker på navn.. Hva synes dere om: illeana evangelia (blir vel for likt evangeliet.. jeg er ikke superkristen, men synes det høres så pent ut!) triana linnea ?
Silmarill Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Linnea var fint Andre fine er: Amalie, Sara, Johanne, Andrea, Elise, Adeline og mange flere!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Venter en liten datter og tenker på navn.. Hva synes dere om: illeana evangelia (blir vel for likt evangeliet.. jeg er ikke superkristen, men synes det høres så pent ut!) triana linnea ? likte ikke evangelia. Evan.......? gelia...minner meg om en kaffereklame. Tungt navn er det også....følger mye mobbing med
Gjest najki Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Av de der likte jeg definitivt Linnea best!
Marikke Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Venter en liten datter og tenker på navn.. Hva synes dere om: illeana evangelia (blir vel for likt evangeliet.. jeg er ikke superkristen, men synes det høres så pent ut!) triana linnea ? Ikke gi ungen et navn som inneholder ordet "ille", da.. Hva med Elliana i stedet? Triana og Linnea synes jeg er fine navn. Evangelia høres merkelig ut.
Fun Light Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Triana er fint, Linnea er fint men har to måter å uttale det på.. Dermed ville det utgått for min del, men hver sin smak! Evangelina ble veldig tungvint, hva med Evelina i stedet?
kinkeline Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Triana er fint, Linnea er fint men har to måter å uttale det på.. Dermed ville det utgått for min del, men hver sin smak! Evangelina ble veldig tungvint, hva med Evelina i stedet? To måter å uttale det på? Jeg klarer kun å tenke på én. Forklar?
Gjest D-shol Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 illeana blir forbundet med "ille", jeg ville ihvertfall valgt Illiana Triana - tenker bare på supermodellen Evangelia - synes det klang litt feil, ville ha brukt Evangelina, men igjen....supermodell Linnea var veldig fint, kan også skrives med én n
Fun Light Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 Linnéa - hvor trykket på e-en går ned Linnea - hvor trykket på e-en går opp
Juso Skrevet 14. juni 2009 #14 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ville tatt Linnea. Det falt ihvertfall best i smak hos meg!
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2009 #15 Skrevet 14. juni 2009 Hvis du liker Evangelina men synes det blir for bibelsk, hva med Angelina istedet? Dattera til ei jeg kjenner heter det, og jeg forelska meg totalt
Lady La-Laa Skrevet 14. juni 2009 #16 Skrevet 14. juni 2009 Av alternativene liker jeg bare Linnea - veldig pent navn, men litt kjedelig fordi det er veldig mange små jenter som har fått dette navnet de siste årene...
The Kitten Skrevet 14. juni 2009 #17 Skrevet 14. juni 2009 Venter en liten datter og tenker på navn.. Hva synes dere om: illeana evangelia (blir vel for likt evangeliet.. jeg er ikke superkristen, men synes det høres så pent ut!) triana linnea ? I didn't like any of them.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå