Cottoncandy Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kjøpte nettopp en tørrshampoo fra Lee Stafford, og den fungerte jo helt ypperlig for å få litt volum og en følelse av nyvasket hår dagen etter, slik at jeg kan holde meg til å vaske håret annen hver dag. Problemet med denne er bare at jeg synes den lukter så sterkt og ikke spesielt godt, den lukter rett og slett billig mannedeodorant. Så jeg lurer på om noen har tips til en tørrshampoo som lukter lite, eller som i det minste lukter godt?
Gjest :) Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kjøpte nettopp en tørrshampoo fra Lee Stafford, og den fungerte jo helt ypperlig for å få litt volum og en følelse av nyvasket hår dagen etter, slik at jeg kan holde meg til å vaske håret annen hver dag. Problemet med denne er bare at jeg synes den lukter så sterkt og ikke spesielt godt, den lukter rett og slett billig mannedeodorant. Så jeg lurer på om noen har tips til en tørrshampoo som lukter lite, eller som i det minste lukter godt? Jeg synes Kisby sin lukter mindre enn Lee Stafford sin. Så Kisby hadde en variant som lukter kokos. Har ikke prøvd hvordan den blir i håret, men luktet på flasken, og den luktet godt!:D
Kirby Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Det er Batiste, ikke Kisby, som har en som lukter kokos, den heter Tropical og er finfin. Ellers har du en nøytral Batiste, men denne lukter ikke helt greit syns jeg, også har du Kisby, som er veldig ok på lukt, denne er også helt nøytral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå