Gjest TheButterfly Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Vi har fått tilbud om å vaske ned (kun) vegger og tak i en relativt ny 70 km2 stor leilighet. Hvor mye pleier vaskebyråer å ta for en slik jobb? Hvor mye ville du ha tatt for jobben? Vi er to stykker, og jeg ser for meg at vi vil bruke rundt tre timer. Takk for svar
Gjest Marlo Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Der jeg bodde för ble vasket ned av et byrå når jeg flyttet ut. Brukte de billigste jeg fant og de skulle ha 3000kr Dette er da for 2 etasjer Oppe: 2 soverom, 1 bad + gang Nede: Stor stue, spisestue, kjökken, gang og toalett Vil tro det alt i alt var ca 120kvm2 Da tok de alt bortsett fra vegger og tak (bortsett fra der hvor man kunne SE skitten)
Poppi Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Vi skal ha såkalt flyttevask av leil vår på 70 kvadrat, prisen varierte veldig,- flyttebyrået skulle ha 5600,- + moms, mens vi endte opp med ei vaskedame med godt rykte som skulle ha 2800,- (inkl. alt bortsett fra hvitevarer).
Makin' it big Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Vi var tydeligvis veldig heldig med hun vi brukte. Betalte 1500,- for fullsteding flyttevask av en leilighet på 68 kvm + innredet kjellerrom og vaskerom. Alt i alt ca. 80 kvm...
Gjest TheButterfly Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Tusen takk for svar Vi har nå bestemt oss for å ta kr 2000 for jobben, siden det kun er vegger og tak vi skal vaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå