Gå til innhold

full og kåt

Fremhevede innlegg

Gjest kvinne35
Skrevet

Er dere overhodet ikke kresne når dere får lyst til å ringe noen sent en lørdagsnatt?

Kan dere ringe noen dere overhodet ikke er interessert i?

Eller er det da man tør å ringe noen man liker og er tiltrukket av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ja dere kvinner har det greit. Mange menn, har ingen de kan ringe..

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

De mennene jeg kjenner har alltid noen om de ønsker det. Det kan kvinner ha også. Selv på en tirsdag, uten alkohol.

Er det ikke litt harry å ringe noen lørdag natt - og er det ikke harry å drikke seg full - og i tillegg på en lørdag - og at det er først da sex kommer inn i bildet?

Skrevet

Jeg har noen jeg kan ringe til, men jeg hadde absolutt ikke ringt til hvem som helst. Det måtte blitt en som jeg har hatt sex med i edru tilstand, eller i det minste kunne tenke meg å ha sex med i edru tilstand.

Skrevet
Er dere overhodet ikke kresne når dere får lyst til å ringe noen sent en lørdagsnatt?

Er gjerne søndags morgen jeg skulle hatt noen å ringt til av og til ja. Dessverre har jeg ingen å ringe til for tiden (hadde det før, men så ble det for mye mas om forhold og sånn). Hadde dog ikke hatt det minste i mot å ha fått en slik oppringning - skulle vært mye galt med dama om jeg skulle sagt nei.

Skrevet
Er gjerne søndags morgen jeg skulle hatt noen å ringt til av og til ja. Dessverre har jeg ingen å ringe til for tiden (hadde det før, men så ble det for mye mas om forhold og sånn). Hadde dog ikke hatt det minste i mot å ha fått en slik oppringning - skulle vært mye galt med dama om jeg skulle sagt nei.

Han jeg pleier å ringe virker veldig glad forat jeg gjør det, men det trenger mao. ikke bety at han er interessert i meg på noen som helst måte?

Men, han må da være tiltrukket av meg seksuelt? Eller spiller det ingen rolle hvem dere gutter har sex med?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har mange jeg kan ringe, men det er som regel den samme og han er forbudt område da han er gift, men pytt pytt han stiller hver gang og det er hærligt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...