Gå til innhold

da ble gjestelisten drastisk forandret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skrev en gjesteliste for ca 2 måneder siden sånn for å se hvor mange vi skulle bli. men min samboer har en sykt kranglete familie å ingen snakker med hverandre så å si. i går toppet det seg skikkelig for min samboer så han strøk halve familen fra lista og ber venner og folk han heller vil ha der! så da vart bryllupet vårt plutserlig mye koseligere:) familien er viktig men ikke viktigst på denne dagen har vi funnet ut! i allefall når de egentlig ikke bryr seg om oss...

Skrevet

God plan! Mye bedre med ett hyggelig bryllup enn en familietragedie!Kos dere masse på dagen!

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en god plan.

Slik blir situasjonen her også. 1/2 hans familie er garantert utelukket.

Skrevet

åååå så godt å høre at det ikke er bare vi som har krangleglad famile....kjipe greier!! men som sagt dette er vår dag å vi skal ha en flott dag ikke krangling og surmuling!!! å som vi gleder oss nå!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner dere godt, har opplevd dette selv. MEN, vi ble venner igjen, og er nå på talefot.

Ser at dere gifter dere om over ett år. Mye kan skje på det året, ikke skriv en endelig gjesteliste allerede nå.

Skrevet

Følg hjertet og ikke gjør ting fordi dere føler at dere må - det vil dere være glad for når bryllupet er over og minnene er det dere har igjen!

Skrevet

Ingen hyggelig sitvasjon, men mye kan skje på nesten halvannet år. ikke stryk de enda.

Håper dere får ordnet opp :)

Gjest Gjest
Skrevet
åååå så godt å høre at det ikke er bare vi som har krangleglad famile....kjipe greier!! men som sagt dette er vår dag å vi skal ha en flott dag ikke krangling og surmuling!!! å som vi gleder oss nå!! :)

Det er forsåvidt mange år siden min kjære har hatt kontakt med den siden av familien, så de har jo ikke vært vurdert som gjester heller - men slik jeg har lært dem å kjenne så hadde ikke de blitt invitert "bare fordi de er familie". Drankere, drittslengende, griske mennesker som drev sin egen bror i døden.

Skrevet
Skjønner dere godt, har opplevd dette selv. MEN, vi ble venner igjen, og er nå på talefot.

Ser at dere gifter dere om over ett år. Mye kan skje på det året, ikke skriv en endelig gjesteliste allerede nå.

ja det er ett år igjenn ennå å ja håper de kan orden seg men det er heller tvilsomt...min samboer er den eneste som aldri blir buden i deres selkaper..å det er sårt...mormora hass fylte nylig 80 år og absolutt ALLE var budne untatt oss. har vist vært slik i mange år...men det som gjorde at det toppet seg nå var broren hass som sa at han måtte gå fra meg for jeg var ikke den jeg utga meg for å være...ennå han kjenner nesten ikke meg..snufs..:( er enig i min samboers utsagn at han har ingenting der å gjøre for å feire oss når han ikke ønsker oss sammen i det heletatt...slitsomt med familebråk sier bare jeg...

vi har vært sammen i 5 år den dagen vi gifter oss og ingen skal få ødelegge den dagen for oss <3

Skrevet

Hørtes ut som en veldig kjip familiesituasjon! Blir ganske merkelig når bestemoren inviterer til stordag også blir ikke dere invitert engang!

Nei, jeg har heller ikke ville hatt slike folk i mitt bryllup! I allefall ikke folk som ikke vil at dere skal være sammen! De har ingenting i deres bryllup å gjøre da..

Men de har over et år å ta til vett på :lur: Håper det ordner seg :)

Dere får helt sikkert et supert bryllup uten dem :jepp:

Skrevet

Jeg synes helt generelt at det er mye koseligere å ha fest sammen med mennesker som en faktisk bryr seg om og som bryr seg om en tilbake. Kranglete familie er bare ekstra frustrasjon OG utgifter.

Skrevet
Jeg synes helt generelt at det er mye koseligere å ha fest sammen med mennesker som en faktisk bryr seg om og som bryr seg om en tilbake. Kranglete familie er bare ekstra frustrasjon OG utgifter.

Takk :) slik vi føler det å! så får vi bare håper at folk i familen blir voksne og respekterer vårt valg noe de sikkert ikke gjør men men...det er vår dag :)

Gjest Gjest
Skrevet

så godt å høre dette!!!

moren hans kommer ikke, samboern hennes, broren hans, søsteren min pluss flere nære onkler og tanter. men alle har stryket seg selv fra listen.

moren er helt hysterisk og truet til og med med selvmord!!!!

synd at de prøver å ødelegge gleden for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...