Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden skrev jeg her om et forhold som ble brått avsluttet via en telefonsamtale.

Idag, eller inatt rettere sagt, så ringte han meg...

Da telefonen min ringte og jeg så nummeret tenkte jeg, nei det kan ikke være han, men joda det var det.

Jeg skalv som bare faen.

Og så snart det blir morgen nå, og alt etter som båter går, skal jeg reise tilbake til byen for å finne ut hva det er han vil. Han sa ikke noe om det på telefonen.

Jeg håper jo selvsagt at han har ombestemt seg, siden han tross alt ringte, men prøver allikevel å ikkje ha for store forhåpninger.

Jeg grugleder meg, og er mer eller mindre hyper. Det blir ikke noe soving på meg i natt ihvertfall, det er sikkert.

Jeg har sånn sett ventet på dette i flere mndr nå... selv om jeg ikke vet hva det er han vil, men det vil jeg jo finne ut av...

å herreguuuuuuuuud! Kan det ikke bli morgen snart?

Videoannonse
Annonse
Gjest cashpink ikke logget inn
Skrevet

Var det en fylleringing fra hans side???

Skrevet

Ville anbefalt deg og ikke slenge deg på en båt med en gang.

Da tror han at såfort han sier hopp så hopper du...

Skjønner jo at du gjerne vil bli sammen med han igjen....

Gjest Gjest_Karita_*
Skrevet

Det der er å gå på en skikkelig smell.. Ikke ha for store forventninger nå..

Fylleringinger er stort sett ikke noe mer enn fylleringinger.

Er ikke meningen å være alt for negativ, men har opplevd det der så mange ganger, og det førte ALDRI til mer enn store skuffelser og laaaange uker for å vente på neste helg og fylletelefon.. Glem han viss han ikke tørr å ringe på andre tidspunkt enn når han er full og kåt..

Gjest Gjest
Skrevet

Vær så snill og ikke ha for store forventninger. Har selv ringt sånne tlf.. og så fort jeg ble edru så angret jeg og skjønte at jeg hadde gitt en gutt falske forhåpninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...