Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg og kjæresten min har det stort sett veldig bra sammen, men jeg føler at jeg har blitt så "uintressant" for han. Han har feks ikke noe behov for å ringe meg når han er lenge vekk fra meg. Han gjør det av og til(men veeldig sjeldent) og da føler jeg det bare er fordi han føler han må. Jeg føler rett og slett ikke at han savner meg. Jeg er blitt den som han vet alltid er der.. Jeg veit han ikke ringer så mye pga han hater å snakke i tlf og skrive meldinger. Men jeg gjør jo IKKE det, og vil helst snakke med han i tlf hver dag. Vi bor ganske langt fra hverandre dette året og ser hverandre ikke så ofte. Jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre! Forholdet blir så fjernt. Jeg "glemmer" nesten at jeg har kjæreste, selv om jeg også tenker på han mye. jeg har rett og slett sluttet å ringe han, og venter på at han skal ringe. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn her. Vil ikke at han skal være lei av meg
Gjest Gjest_81 Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Vet ikke hva dette kan bety iforholdet, men har en anbefaling til lesestoff... Menn er fra mars og kvinner er fra venus. Beste boka jeg har lest som handler om forhold. Handler om de ulike tilnærmingene kvinner og menn har til forhold og nærhet, og med mange gode løsninger. Lærer liksom bort å snakke "kvinnespråk" til mennene, og "mannespråk" til damene. Det er bare nødvendig at en av partene leser den, for å få en effekt. Baserer seg på at mesteparten av krøllet i forhold er basert på misforståelser. Ser at det er noen dager siden innlegget, men denne boken forandret store deler av det ti år lange forholdet mitt til det bedre.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Vet ikke hva dette kan bety iforholdet, men har en anbefaling til lesestoff... Menn er fra mars og kvinner er fra venus. Beste boka jeg har lest som handler om forhold. Handler om de ulike tilnærmingene kvinner og menn har til forhold og nærhet, og med mange gode løsninger. Lærer liksom bort å snakke "kvinnespråk" til mennene, og "mannespråk" til damene. Det er bare nødvendig at en av partene leser den, for å få en effekt. Baserer seg på at mesteparten av krøllet i forhold er basert på misforståelser. Ser at det er noen dager siden innlegget, men denne boken forandret store deler av det ti år lange forholdet mitt til det bedre. Den boka har jeg hørt om. Skal i allefall lese den jeg. Denne konstante tolkningen er jeg lei av. Hvorfor kan ikke kvinner bare si hva som er gale og ikke skjule seg bak andre problmer
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk for tipset! Denne skal absolutt leses i sommer :-)
Gjest Gjest_81 Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Bruker den ennå som oppsalgsverk... Når jeg er skikkelig frustrert, så leser jeg en stund, og så føler jeg at jeg forstår hva som skjer. Veldig deilig:) God sommer
kinkeline Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Jeg satte på den i bilen og vi begge hørte på samtidig. Den er fantastisk. :D Selv om den noen ganger setter ting veldig på spissen så stemte det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå