Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Advarsel! Atferden din kan oppfattes som irriterende eller støtende på andre brukere. Noen ganger får personer denne advarselen for å misbruke én av funksjonene. Hvilken av de følgende koblingene beskriver det du prøvde å gjøre? Ved å klikke på en kobling får du mer informasjon om hvordan du bruker Facebooks funksjoner. Slik bruker du applikasjoner Slik kan du bygge nettverk og møte nye mennesker Slik får du kontakt med klassekamerater/venner Presenter eit firma, produkt eller tjeneste Videre misbruk av nettstedets funksjoner kan føre til en midlertidig blokkering eller permanent deaktivering av brukerkontoen din.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Advarsel! Atferden din kan oppfattes som irriterende eller støtende på andre brukere. Noen ganger får personer denne advarselen for å misbruke én av funksjonene. Hvilken av de følgende koblingene beskriver det du prøvde å gjøre? Ved å klikke på en kobling får du mer informasjon om hvordan du bruker Facebooks funksjoner. Slik bruker du applikasjoner Slik kan du bygge nettverk og møte nye mennesker Slik får du kontakt med klassekamerater/venner Presenter eit firma, produkt eller tjeneste Videre misbruk av nettstedets funksjoner kan føre til en midlertidig blokkering eller permanent deaktivering av brukerkontoen din. dette var inne på facebook. jeg har sendt kun vanlig venneforespørsel.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 jeg har funnet ut at det er fordi jeg legger inn venneforespørsel litt ofte. men hvor lenge skal det vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå