Linenor Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har en hund som får veldig mye rykninger når hun sover. Det hender selvfølgelig også at hun knurrer og piper, men ofte MYE rykninger. Hva tyder dette på? Syns det er litt skummelt i blant...
Linenor Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 he he, ja, det er det jeg mener også... Tenkte jeg ville høre om det kan være noe annet? Syns det er litt scary mye rykninger i blant!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg synes det er så utrolig morsomt å se og høre på. Holder på å le meg ihjel noen ganger. Det er så søtt!
Sandie Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har en hund som får veldig mye rykninger når hun sover. Det hender selvfølgelig også at hun knurrer og piper, men ofte MYE rykninger. Hva tyder dette på? Syns det er litt skummelt i blant... Dette er helt vanlig adferd for både katter og hunder som drømmer livlige drømmer Dersom hunden ellers virker frisk tror jeg ikke det er grunn til bekymring. Epilepsi hos hunder har helt andre symptomer.Da faller ofte hunden om fra våken tilstand,gjerne etter å ha vært ustø og apatisk før anfallet inntreffer.
Linenor Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2009 Jeg må innrømme at det er veldig morsomt å se på. Hunden min har tilogmed logret med halen i søvne... Da måtte jeg virkelig le Det er så absolutt ikke epileptisk anfall. Det er det nok en utrolig spennende drøm hun drømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå