Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener hardnakket at det ikke er bra å spise hvitost rett før sengetid, men er ikke så god til å forklare hvorfor.

Noen som er enige med han og kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Mannen min mener hardnakket at det ikke er bra å spise hvitost rett før sengetid, men er ikke så god til å forklare hvorfor.

Aner ikke - jeg har bare hørt at det ikke er bra å spise hvitost i det hele tatt. Hos helspleiebutikken sier de at mange med uren hud blir bedre om de slutter med hvitost - de sier det er så mye "skit" i det som "må ut". Om det er noe hold i dette vet jeg ikke, men det er i hvert fall hva jeg har hørt.

Skrevet

Ikke enig, så dette må han forklare deg nærmere..

Skrevet

Har hørt omvent. Hvitost er bra for tennenene

Skrevet
Har hørt omvent. Hvitost er bra for tennenene

Pluss at det inneholder godt med proteiner og er bra kveldsmat som feks pålegg.

Skrevet

Hvos man ikke pusser tennene før man legger seg er vel hverken hvitost eller stort annet enn vann skadelig for tennene før man legger seg???

Skrevet

Det har jeg ikke hørt noe om, men jeg har hørt at man ikke skal ha hvitost på lyst brød.. Det er et eller annet med sammensetningen mellom loff og hvitost som gjør den usunnere.. :lete:

Men så skal det sies at jeg aldri har hørt på det "rådet" og spiser hvitost med loff hvis jeg har lyst :jepp:

Skrevet

Kan ikke tenke meg noen grunn til at det ikke skal være bra. Du får si til mannen din at vi på kg vil ha forklaring :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...