Linenor Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 I dag ser jeg plutselig at det er noe som er på skjermen min, og det er nok pixel greie eller noe sånt. Ligger i hvert fall et korn i selve skjermen. Irriterende! Jeg har en (bare) 6 måneder gammel Macbook Pro, og jeg har aldri vært borti dette før. Hva skal jeg gjøre? Må jeg sende den inn til rep.? What??
Gjest Marlo Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Helt sikkert en liten pixel. Pleier å väre slik med de fleste skjermer og laptoper, men oftes synes det ikke så veldig. For at de skal fikse problemet ditt så må de väre minimun mellom 3-5 pixelfeil på skjermen (eller om de sitter inntil hverandre og utgjör en stor), kommer litt ann på fargen (fargede så må det väre 3, ufargede så må det väre 5) Det går på garantien siden den bare er 6 mnd gammel. (spurte min samboer som har jobbet på Apple i Irland og har drevet mye med dette)
Linenor Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Helt sikkert en liten pixel. Pleier å väre slik med de fleste skjermer og laptoper, men oftes synes det ikke så veldig. For at de skal fikse problemet ditt så må de väre minimun mellom 3-5 pixelfeil på skjermen (eller om de sitter inntil hverandre og utgjör en stor), kommer litt ann på fargen (fargede så må det väre 3, ufargede så må det väre 5) Det går på garantien siden den bare er 6 mnd gammel. (spurte min samboer som har jobbet på Apple i Irland og har drevet mye med dette) Takk for hyggelig svar Det er nok 3, mulig 2, pixel satt sammen til en stor tror jeg. Og den er ufarget, så den er mørke-grå. Irriterende fordi jeg sitter og ser rett på den
Gjest Marlo Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg vil uansett råde deg til å ringe Apple og höre med dem hva slags rutiner det er på dette problemet. Glemte å si at det er 3 år siden min samboer jobbet der og ting kan ha forandret seg. Ja det kan väre ganske irriterende, har en selv på min Mac, men har blitt så vandt til det at jeg bryr meg ikke. Er så vant til at det er slik på skjermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå