Colargol Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Hei Jeg driver å planter litt blomster i krukker på verandaen nå. Hadde et par poser med frisk, bløt jord og tenkte å gjøre det litt koselig der ute. Da jeg var nede i boden for å hente utstyr så fant jeg også en pose med jord, åpnet og selvfølgelig tørr, som huseieren hadde satt fra seg der i fjor. Kan den brukes? Tenkte at om jeg helte den opp i krukka og sørget for å gjennomvanne den over noen dager før jeg planter så funker vel det? Er bare litt usikker på om logikken min stemmer. Noen med grønne fingre som vet sånt her? Søkte litt på google, men fant ikke noe relevant.
Brunhilde Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Jeg hadde brukt den. All jord tørker jo om den ikke får vann, så sett i gang du, hell i potte, vann godt og plant i morgen.
Colargol Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 Tenkte meg det ja! Takk -er kjekt å få litt bekreftelse på at hjernen tenker riktig noen ganger! Hihi! Da blir det blomster -knall røde! Åh, så deilig det er med sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå