superkari Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har blondt hår (bleket), med litt orangefarge noen steder.. Noe jeg ikke liker svært goft, har kjøpt meg Define Cool Pure Blond (sjampo og balsam) med lilla fargepigmenter som skal fjerne orangesjær.. Til nå har jeg ikke merket noe forksjell, men har bare brukt den 3-4 ganger. Bortsett fra at håret er litt mer glansfult, og mykt. Jeg vet det ikke er den som har fått de beste terningskastene på markede, men hadde ikke penger til noe bedre den dagen. Så skal ettervært kjøpe noe bedre, men hva? Men så var det noen som nevnte sølvsjampo, og jeg lurer på hva det er?
Avalon Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Jeg har blondt hår (bleket), med litt orangefarge noen steder.. Noe jeg ikke liker svært goft, har kjøpt meg Define Cool Pure Blond (sjampo og balsam) med lilla fargepigmenter som skal fjerne orangesjær.. Til nå har jeg ikke merket noe forksjell, men har bare brukt den 3-4 ganger. Bortsett fra at håret er litt mer glansfult, og mykt. Jeg vet det ikke er den som har fått de beste terningskastene på markede, men hadde ikke penger til noe bedre den dagen. Så skal ettervært kjøpe noe bedre, men hva? Men så var det noen som nevnte sølvsjampo, og jeg lurer på hva det er? Heisann! Kan ikke svare på hva sølvshampo er men kan gi deg et tips til ganske billige frisørshampoer! På nettsiden girlznight.co.uk får du billige frisørshampoer, og de har helt vanvittig billig shipping! Jeg har for det meste kjøpt bedhead tigi der, men de har flere merker også. Så det er verdt en titt før du evt kjøper i frisørsalong eller type blivakker og sånn Shipping: du kan velge å få den raskt levert, da koster shippingen en go del mer, men hvis du velger vanlig shipping 7-14 dager til levering så er shippingen litt over 1 pund! Edit: du kan få kjøt 750ml shampo og balsam fra bedhead tigi hos dem for ca en hundrelapp pr stk! Endret 13. juni 2009 av Avalon
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 vil bare si at den beste lillashampooen er fra lee stafford. balsamen med lilla farge er ikke like bra. men shampooen tar myyyyye.... av balsam liker jeg godt den fra goldwell (feelunique.com) for cool blondes. mvh platina/sølvskjær blondine
Sandie Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har blondt hår (bleket), med litt orangefarge noen steder.. Noe jeg ikke liker svært goft, har kjøpt meg Define Cool Pure Blond (sjampo og balsam) med lilla fargepigmenter som skal fjerne orangesjær.. Til nå har jeg ikke merket noe forksjell, men har bare brukt den 3-4 ganger. Bortsett fra at håret er litt mer glansfult, og mykt. Jeg vet det ikke er den som har fått de beste terningskastene på markede, men hadde ikke penger til noe bedre den dagen. Så skal ettervært kjøpe noe bedre, men hva? Men så var det noen som nevnte sølvsjampo, og jeg lurer på hva det er? Den har jeg også,og den funket ikke det grann på meg heller (har lyse striper). Uansett om jeg lot den virke lenge.. Jeg synes også at den fra Lee Stafford er veldig bra.
superkari Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2009 Tusen takk for svar :-) Avalon: Er det denne du mener? Eller denne? Fant forresten begge to litt billigere på strawberrynet Men jeg finner ikke den fra Lee Stafford dere prater om, må kanskje lete litt mere..
Honesty Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Lee Stafford får du hos Vita, og prisene er ikke ublu, heller.
Avalon Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Tusen takk for svar :-) Avalon: Er det denne du mener? Eller denne? Fant forresten begge to litt billigere på strawberrynet Men jeg finner ikke den fra Lee Stafford dere prater om, må kanskje lete litt mere.. den siste på 750ml, digre flasker. med shipping kostnad på litt over 1pund, synes jeg dette er veldig billig. har ikke hatt noen dårlige erfaringer med den nettsiden. er litt skeptisk til strawberry pga dårlige erfaringer der
Sandie Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Tusen takk for svar :-) Avalon: Er det denne du mener? Eller denne? Fant forresten begge to litt billigere på strawberrynet Men jeg finner ikke den fra Lee Stafford dere prater om, må kanskje lete litt mere.. Sånn ser den ut: http://www.leestafford.com/uk/products/product.php?pi=95 Endret 13. juni 2009 av Sandie
Kakee Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Har ikke peil på dette, men tipser om feelunique.com, er gratis frakt der også Endret 13. juni 2009 av Kakee
En som vet Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 L'Oreal Professionnel Serie expert silver shampoo - ingen over, ingen ved siden!! Den er helt fantastisk!
Gjest :) Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 L'Oreal Professionnel Serie expert silver shampoo - ingen over, ingen ved siden!! Den er helt fantastisk! Har hørt at den er bra, og har tenkt å prøve den! http://www.lookfantastic.com/hair/loreal-p...lver-250ml.html Er det denne? Står den er for grey and white hair..
En som vet Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 Har hørt at den er bra, og har tenkt å prøve den! http://www.lookfantastic.com/hair/loreal-p...lver-250ml.html Er det denne? Står den er for grey and white hair.. Det er den ja!
DDuck Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 Sølvsjampo og lillasjampo er det samme Hvis man har hvitt/veldig lyst hår og bruket lillasjampo vil man få sølvskjær i håret, derav kallenavnet sølvsjampo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå