Avalon Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har tittet på rettetenger på blivakker, og synes prisene der var helt fantastiske! Jeg lurer på om noen av dere her inne har erfainger med disse to til 199kr, Absolut HOT og HH simonsen, hvilken som er å anbefale? Vet ikke hvilken jeg skal velge Jeg har veldig lyst på en rettetang som er flat, har brukt en venninne sin som er veldig stor og rund, og det er veldig upraktisk synes jeg.
En som vet Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ville anbefalt å heller spare litt og gå for en dyrere om jeg først skulle kjøpt en rettetang. Etter min erfaring blir det ofte til at man først kjøper en billig, finner ut at den ikke funker så bra og ender opp med å kjøpe en dyrere uansett. Men det kommer selvfølgelig litt an på håret ditt også da, har du ganske rett hår fra før av kan det godt være at det holder med en billig rettetang. Har du derimot litt krøller eller uregjerlig hår ville jeg anbefalt å gå for en rundt 1000-lappen. Jeg lover deg, det er virkelig verdt det! Det høres kanskje dyrt ut, men så varer de jo i mange mange år, det kommer til å ta deg mye mindre tid å rett ut håret og du får perfekt resultat som VARER!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ghd rettetang. Og trur ikke det finnes noen bedre. Jeg har veldig mye fall i håret, og det kan være litt krusete. Denne er den eneste som får håret mitt helt glatt.
Avalon Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har fall i håret, men det er alt Ville jo aller helst hatt en rosa rettetang da Men får se hva jeg finner på, har snart bursdag og da er det lov å ønske seg saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå