Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det ble slutt mellom deg og partneren din, hvordan og hvor ville du gått frem får å finne deg en ny partner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke funnet meg noen ny partner med det første, for det første for å komme over den tidligere flammen, for det andre for å finne meg selv etter et brudd og for det tredje av respekt for den nylige eksen.

Først etter ganske lang tid ville jeg sakte men sikkert beveget meg ut på sjekkemarkedet igjen, flørtet, datet, og ja.. sett hva som skjedde med potensielle partnere for å finne den rette. Søkt rundt på nett og ellers i byen.

Mulighetene er mange - det gjelder bare å gripe dem.

Gjest Glør
Skrevet (endret)

Jeg ville nok prøvd å finne en fast elsker eller to på nettet, så kunne fortsette å ha regelmessig sex uten ha masse ons. Den store kjærleiken dukker som regel opp på uventede steder, og jeg må ikke ha en partner, så det haster ikke.

Endret av Glør
Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvis det ble slutt mellom deg og partneren din, hvordan og hvor ville du gått frem får å finne deg en ny partner?

Vil ikke gjøre det. Livet er betydelig mye enklere å forholde seg til, og å virkelig leve, når en har bare seg selv å ta hensyn til :)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Noe av det første jeg gjorde da jeg ble singel, var å gjenoppta kontakten med gamle elskere.

Fint å ha noen som tilfredstiller deg og forteller deg hvor fantastisk du er mens du nyter singellivet.

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Enig med resten av røkla.

Du trenger en pause, du trenger å bli deg selv igjen og slå deg til ro med singellivet. Å gå rett ut fra et forhold og inn i et annet er ikke alltid så smart, følelsene dine er litt på styr og det er lett å gå på en smell som går utover både deg selv og din stakkars rebound.

Men man kan jo ha litt sex og overfladisk ømhet fra folk man ikke er følelsesmessig involvert i imens man plukker opp bitene og kommer seg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det hadde blitt slutt mellom min partner og meg så hadde jeg faktisk ikke ofret en tanke på hvordan jeg skulle finne meg en ny.Mulig at du som spør er en fjortis? Er du det?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis det hadde blitt slutt mellom min partner og meg så hadde jeg faktisk ikke ofret en tanke på hvordan jeg skulle finne meg en ny.Mulig at du som spør er en fjortis? Er du det?

Nei det er jeg ikke, hva baserer du det på, ren spekulasjon?? det var lite reflektert av deg synes jeg. Godt mulig innlegget mitt ike er så klart heller, jeg har vært singel i mange år og postet dette innlegget for å få tips om hvor og hvordan jeg kan skaffe meg en partner. men når dere trekker egene sluttninger ut av ingen ting istede for å svare på et konkret spørsmål blir det bare rot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...