ciba Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 tror dere på stjerne tegn,? jeg er skytte, å mannen tvilling etter hva jeg har hørt da, passer vi ikke sammen, men jeg har sldri passe bedre sammen med noen mann en han jeg har nå, hehe tror heller det går på personligheten jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 13. juni 2009 #2 Del Skrevet 13. juni 2009 Gjør nok ikke det. Stjernetegn er skrevet ned slik at i alle stjernetegnene er det alltids _noe_ som passer for deg. Thats how they get you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror ikke veldig på stjernetegn, men syns det er kjekt å lese om de ulike tegnene og horoskop for uken etc. Jeg skal visst heller ikke passe sammen med min mann i følge stjernetegnene, men vi er nå gift fremdeles I ukeshorsoskop så er det noen ganger det stemmer veldig godt, andre ganger er det mer "hæh, det skjønner jeg ikke noe av", så det varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2009 #4 Del Skrevet 14. juni 2009 No I do not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå