Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva synes dere om å flørte med andre på nettet, selv om dere har kjæreste? Er dette greit? Kan man snakke med det annet kjønn uten at man går over "grensen"? Hva er å gå over grensen? Synes dere det er ok så lenge man flørter uten seksuelle hentydninger? Eller er det galt å få seg venner av det annet kjønn på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke galdt å få seg venner på nette det har jeg mange av, men å flørte føler jeg ikke behov for å gjøre med andre en mannen min, da tenker jeg på sexsnakk å cam å slikt,

tulle å tøyse er helt greit for meg, men sexsnakk gjør jeg ikke

Skrevet

Så lenge det er vennskapelig tone, ikke seksuelt relatert, eller at det begynner å dukke opp diverse følelser burde det vel gå greit. Men i det man velger å tilbringe mer tid på nettet med sin nye venn/venninne fremfor kjæresten, da er noe galt. Og man bør være like åpne om nye vennskap på nett som irl, hvor man i sistnevnte stort sett nevner hvem man henger sammen med.

Så fort ting blir hemmelig, seksuelt relatert, og følelsesmessig involvert.. da er det like kult som om det skulle skjedd i virkeligheten ;)

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet

Jeg personlig kaller dette for utroskap, jeg skilte meg fordi forloveden min mens han gikk med gifte ringen min flørtet på nette med eks kjærsten sin , pluss andre fremmede jenter på chat. Å prate dirty med andre jenter mens du har forloveden din er en dårlig betegnelse på et dårlig fremtid.

Jeg hadde oxo fortjent å blitt forlatt av hvem som helst jeg hadde vært i forhold med hvis jeg hadde flørtet med andre jenter, ENKELT OG GREIT!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg personlig kaller dette for utroskap, jeg skilte meg fordi forloveden min mens han gikk med gifte ringen min flørtet på nette med eks kjærsten sin , pluss andre fremmede jenter på chat. Å prate dirty med andre jenter mens du har forloveden din er en dårlig betegnelse på et dårlig fremtid.

Jeg hadde oxo fortjent å blitt forlatt av hvem som helst jeg hadde vært i forhold med hvis jeg hadde flørtet med andre jenter, ENKELT OG GREIT!

Signerer denne

Skrevet

Tja, man vet vel hva man ikke skal gjøre hvis man bare tenker "hadde jeg likt hvis kjæresten min gjorde dette?". Uansett så burde man snakke om grenser med kjæresten sin, just in case.

Skrevet

Tja. Jeg synes det blir galt i det øyeblikk du føler at du må holde det skjult for kjæresten.

Jeg har et par mannlige kolleger som jeg anser som venner. Når jeg snakker med dem på msn, sms og lignende, begynner de ofte å prate helt åpenlyst om sex og lurer på hva som skal til for at jeg skal bli med dem hjem og lignende. Men det er bare tull, de vet begge at jeg elsker samboeren min, og innimellom snakker de på samme måte til hverandre. :gjeiper:

Jeg skal ikke påstå å vite at ingen av dem ønsker å ha sex med meg, men de vet iallefall veldig godt at når jeg spiller med på spøkene deres, så er det bare spøk. Jeg skjuler ikke meldingene for kjæresten, han får lese meldinger på telefonen min så ofte han vil.

Å få seg venner av det annet kjønn på nett er selvfølgelig greit, så lenge man ikke blir sittende og snakke med dem på bekostning av å tilbringe tid med kjæresten. Jeg har lyst å si at korte nettflørter uten seksuelle hentydninger er greit så lenge det ikke blir en vane, men samtidig vet jeg at jeg ikke ville likt det hvis kjæresten min flørtet slik. Jeg synes man skal være klar på at man har kjæreste helt fra starten, så får man heller tulleflørte litt.

Skrevet

Det er ikke greit for meg at kjæresten flørter med andre på internett, selv om det er "uskyldig" flørting uten seksuelle hentydninger. Det er uansett å gå over en grense.

Men å få venner på internett, er selvfølgelig lov. Det er en stor forskjell på å bygge nettverk og å flørte.

Skrevet

For meg ville det vært helt feil å flørte på nett.

Men å snakke med folk på nett kan jeg gjerne gjøre, jeg syntes også sex som tema i samtalen kan være greit, men da kun om det holder seg på et generelt nivå hvor man kan diskutere med en annen person uten at det ligger noe mer i det.

Men det er nok derfor jeg liker forum bedre. På chattesider har jeg for det meste opplevd at folk kun er ute etter nettflørting og nettsex.

Skrevet

Det er jo litt avhengig hva man legger i ordet flørte. Men jeg synes det er naturlig å bli kjent med folk og at man ikke alltid må ha helt seriøs tone. Men om det samtidig betyr flørting, er en annen sak.

Gjest lille_kvinne
Skrevet

Jeg ville ikke likt det om kjæresten min var på byen og brukte hele kvelden på å flørte med en dame.

På samme måte ville jeg ikke likt at han brukte hele kvelden til å flørte med en dame over internett.

Gjest Glør
Skrevet

Kommer mye an på sammenhengen, hvor åpen man er om det, og hvor partnerens grense går. Selv spiller jeg feks wow, og siden jeg er eneste jenta i guildet blir det en litt flørtende tone fra enkelte og en del grisevitser. Men det går greit for kjæresten min, og han kjenner dem like godt som jeg gjør, og vet at det bare er sånn tonen er., og at det er deres måte i gi meg oppmerksomhet på.

Hadde jeg derimot begynt å sexprate med menn på msn, laget med profil på sjekkesider osv, hadde det ikke vært ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...