Gjest Mzfire Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Lurer på en ting jeg. Dere er jo ikke leger og jeg kommer til å gå til legen snart. Men siden jeg lurer så spør jeg likevel. I løpet av denne sommern her har jeg opplevd noen ganger at jeg ikke får puste. Eller at jeg sliter med å puste føler jeg. Spesielt det å puste ut...Det kommer sånn plutselig. Så går det over igjen. Har skjedd 3 ganger nå og det varer ikke lenge før jeg er som før igjen. Av de jeg har snakka med lurer på om det kan være angst. Er i såfall ikke usannsynlig da jeg sliter psykisk.. Men håper det ikke er det. Men skal dra til en lege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har det akkurat sånn som du beskriver. Jeg får ikke puste og jeg begynner å gjespe.. Legen har stadfesta at jeg lider av panikkangst og jeg går på medisin for å bli bedre. For meg har dette kommet pga at jeg er syk, pga smertene og at jeg har måttet kjempe sånn med helsevesenet i så lang tid, men slike ting kan komme av mye. Jeg får det når det blir for mye folk rundt meg eller når jeg stresser. Jeg er hverken redd eller engstelig for å være ute blandt folk, men jeg får disse pustegreierne som er veldig ubehagelige. Kom deg til legen du, vennen å hør hva han sier. Man kan få hjelp! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 Takk Skusla det skal jeg gjøre. I stad opplevde jeg noe annet ekkelt også. Jeg følte en skjelving inn i meg. Første gang jeg opplever det. Jeg er veldig deprimert om dagen psykisk.. Lurer på om det er grunnen. Syns jeg ser uvel ut, poser under øya og ikke noe gnist.. Har ikke fått rota meg til å ordne meg en fast lege i Oslo enda, og ikke vet jeg hvor lang tid det tar før jeg får en lege. Så tenker jeg må ringe til legen i min forrige kommune. Håper det går bedre med deg Skusla. Du er et godt menneske, ikke minst tapper. Det skal du vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Håper det går bedre med dere begge :kysse: lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 Takk Care, du er snill du :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #6 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Første gang jeg er inne på disse sidene!Jeg har det helt likt som dere. Får ikke puste og eneste måten jeg føler jeg kan få luft på er å gjespe!Hva slags medisinger går du på og hvordan hjelper de deg??? Venter spent på svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei gjest Antar det er Skusla du sikter til ? Jeg går ikke på noe medisiner hvertfall. Håper ikke jeg trenger det.. Men håper du får den hjelpen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg hadde det samme problemene i vinter. Far hadde blitt syk og lå på sykehus, jeg var ikke hjemme ( noe jeg angrer veldig for i dag), jeg var midt i praksisperiode og har i tillegg en syk samboer. Bor 36 mil fra far. Jeg kunne stå å undervise og få det problemet du beskrev. Jeg klarte å komme meg igjennom det på skolen, men så fort jeg kom hjem kankk jeg fullstendig sammen. Jeg tok det opp med lege og fikk beskjed at det var angst. Fikk ikke medisiner, fikk beskjed å prøve uten. Jeg vet hvordan du har det, og det er helt pyton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
destiny Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Det kan høres ut som noe søsteren min har opplevd. Hun slet veldig psykisk, og innimellom fikk hun pusteproblemer, til slutt ble det så ille at hun bare måtte dra til legen. Da fikk hun den såkalte lykkepillen, og den har visstnok vært til stor hjelp for henne. Personlig sliter jeg psykisk, men har aldri vært plaget av pusteproblemer. Men jeg kan plutselig bli helt skjelven, da spesiellt i bena. Da må jeg bare sette meg, og gjerne slappe av en halvtime før det blir bedre. Vet ikke om det har med psyken å gjøre, men ekkelt er det. Håper du snart kommer deg til legen og får den hjelpen du har behov for :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå