Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har tenkt til å ta braziliansk voks før jeg drar på ferie i år. Kan si at jeg mildt sagt gruer meg litt.

Det jeg lurer på, er om noen har tatt dette i oslo med gode resultater? Jeg vil gjerne ha anbefalinger til hvor jeg skal gjøre det.

Akkurat nå vurderer jeg waxing palace i parkveien. Noen som har vært der?

På forhånd takk :)

Endret av Gjesten
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg har tenkt til å ta braziliansk voks før jeg drar på ferie i år. Kan si at jeg mildt sagt gruer meg litt.

Det jeg lurer på, er om noen har tatt dette i oslo med gode resultater? Jeg vil gjerne ha anbefalinger til hvor jeg skal gjøre det.

Akkurat nå vurderer jeg waxing palace i parkveien. Noen som har vært der?

På forhånd takk :)

Hei du, jeg har god erfaring med http://www.hudpleieklinikken.no/ . Nå er det jo ikke akkurat behagelig uansett, men det hjelper veldig mye med en dyktig vokser! Du vil ikke ha noe nøling her. Første gang er verst, mindre smerter etter noen ganger. Du kan evt smøre på litt ibux-gel før du går.

Husk at du ikke må barbere deg før du går.

Jeg har startet med ipl, en slags laser, og det virker veldig bra, anbefales på det sterkeste! :)

Charlotte

Skrevet

Takk, skal sjekke ut dem :)

Gjest Gjest
Skrevet

Eventuelt Din Hud og Hårpleie på Majorstuen. God erfaring. Nøye voksing (ikke et hårstrå igjen) og veldig behagelig stemning, profesjonelle folk.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

www.kjh.no på Karl Johan i Oslo er veldig proffe! Anbefales.

Skrevet (endret)
Eventuelt Din Hud og Hårpleie på Majorstuen. God erfaring. Nøye voksing (ikke et hårstrå igjen) og veldig behagelig stemning, profesjonelle folk.

Støtter denne. Veldig ok sted - og det går helt fint med deg.

Endret av Suzy
Gjest Gjest
Skrevet

Har bestemt meg for å prøve Brazilian wax, forventes det at man gjør noe før en går, trimme etc?

Skrevet

Nei, men det er letter om hårene ikke er for lange - en halv til en centimeter er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...